eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKradzież telewizora to czyn który nie zawiera znamion czynu zabronionego › Kradzież telewizora to czyn który nie zawiera znamion czynu zabronionego
    From: "Agent 0700" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kradzież telewizora to czyn który nie zawiera znamion czynu zabronionego
    Date: Wed, 30 Dec 2009 10:39:21 +0100

    Witam

    Jak niektórzy wiedzą wynajmuję mieszkania. Legalnie na umowę, płacę podatek
    itp.

    Dwaj panowie mieszkali u mnie jakiś czas, potem się wyprowadzili po
    angielsku.

    W mieszkaniu zginął TV (zostawili inny jakiś dla picu niedziałający), kilka
    rzeczy było zniszczonych. Mam świadków i fotki mieszkania przed i po
    wynajmowaniu.

    Zgłosiłem na policję. Było to jakieś 1,5 miesiąca temu.

    Wczoraj odebrałem pismo z prokuratury o umorzeniu postępowania:

    cyt:

    "uszkodzenia rzeczy w postaci drzwi, ściany .... na szkodę (moje imię i
    nazwisko) tj. czyn z art. 288 par. 1 kk /wobec stwierdzenia iż czyn nie
    zawiera znamion czynu zabronionego/ na podst. art. 17 par 1 pkt 2 kpk."

    "...kradzieży telewizora marki Philips na szkodę (moje imię i nazwisko) tj.
    czyn z art. 278 par. 1 kk /wobec stwierdzenia iż czyn nie zawiera znamion
    czynu zabronionego/ na podst. art. 17 par 1 pkt 2 kpk."

    I tu nie rozumiem. Kradzież jest przecież ścigana z urzędu i chyba stanowi
    czyn zabroniony.

    Mam 7 dni na odwołanie się.

    Jest sens?

    Jak napisać to odwołanie? Musi być oczywiście formalne poprawne.

    Co jeszcze mogę zrobić?

    Pomożecie?

    Pozdrawiam

    Jacek