  • 11. Data: 2005-08-16 05:12:48
    Temat: Re: Kradzież reklamy przez agencje ?
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 15 Aug 2005 22:48:49 +0200, Olgierd napisał(a):

    > Kurde, muszę więcej pisać - może i mnie zaczną wreszcie tak kadzić ;-))

    Zależy co będziesz pisał ;-))
    --
    Mieczysław
    ----

  • 12. Data: 2005-08-16 07:41:01
    Od: Wilk <w...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > sprawa już

    > Nie zgodzę się. Agencja będzie chciała na tym zarobić. Jak znajdą
    > klienta, to przyjdą z nim do pytającego. Podejrzewam, ze zaproponują
    > 100 zł mniej, a ten to przyjmie, bo przecież chce wynająć to
    > mieszkanie. Chyba że będzie miał innego oferenta, który da więcej.

    Dziekuje bardzo za odpowiedzi.
    Problem w tym, ze agencja juz do mnie nie zadzwoni bo odmowilem
    wspolpracy. Ogloszenia pozostaja, bo pewnie wykupione zostaly na 2
    tygodnie z gory. Zatem prawdopodobne jest, iz beda informowac
    potencjalnych klientow, ze ogloszenie jest nieaktualne. Czyli trace.
    Szkoda, ze nie ma na nich jakiegos paragrafu, bo na pewno stac ich by mi
    zaplacic za swoje zuchwalstwo :) A za wykorzystanie zdjec, ktore i tak
    zostaly upublicznione i nie stanowia zadnego dziela ... to nic z tego
    nie bedzie ;) Dopiero w kontekscie cos znacza.
    Czyli dobrze bedzie jak grzecznie wycofaja ogloszenia i powiedza
    "przepraszamy" :(

  • 13. Data: 2005-08-16 15:24:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wilk" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tygodnie z góry. Zatem prawdopodobne jest, iż będą informować
    > potencjalnych klientów, ze ogłoszenie jest nieaktualne. Czyli trące.
    > Szkoda, ze nie ma na nich jakiegoś paragrafu, bo na pewno stać ich
    by mi
    > zapłacić za swoje zuchwalstwo :) A za wykorzystanie zdjęć, które i
    tak
    > zostały upublicznione i nie stanowią żadnego dzieła ... to nic z
    tego
    > nie będzie ;) Dopiero w kontekście cos znaczą.
    > Czyli dobrze będzie jak grzecznie wycofają ogłoszenia i powiedzą

    Gdyby dowieść, że udzielali takich informacji względem Twojego
    ogłoszenia, to pewnie by się artykuł znalazł. Ale dokąd pozostaje to w
    sferze naszych domysłów, to niestety nic zrobić nie można.

  • 14. Data: 2005-08-20 21:41:31
    Od: Wilk <w...@p...onet.pl>

    [...]

    Chcialem podziekowac bardzo za odpowiedzi. Przepraszam, ze dopiero
    teraz, ale mialem problemy techniczne, ale chyba lepiej pozno niz wcale :)

    Zatem: Dziekuje !