  • 1. Data: 2005-08-15 11:04:22
    Temat: zasiłek dla samotnie wychowujących?
    Od: "O,Connor" <k...@p...pf.pl>

    Wychowuje obecnie sam dziecko moja konkubina postanowiła wyjechać do
    innego miasta przypominając się nam raz na pół roku ostatnio porządkując
    nasze dokumenty trafiłem
    na decyzje przyznającą jej zasiłek rodzinny i dla rodziców samotnie
    wychowujących dzieci decyzja jest z ubiegłego roku, ale zasiłek dla
    samotnych rodziców przyznany do końca 08.2005r
    Matka od trzech lat nie dołożyła grosza do utrzymania naszego dziecka,
    więc zirytowany
    poszedłem do urzędu zapytaniem, na jakiej podstawie przyznali jej ten
    zasiłek z koro to ja zajmuje się dzieckiem. I tu zdziwienie dowiedziałem
    się, że, mimo iż zasiłek jest przyznany na mojego syna niczego się nie
    dowiem, bo sprawa mnie nie dotyczy, bo nie jestem mężem pani, która
    pobiera zasiłek a to, że ten jest na moje dziecko to nieistotne.
    Czy naprawdę tak jest, że nie mam wpływu na to, kto pobiera zasiłek na
    moje dziecko i na co te pieniądze przeznacza?

    Pozdr O,Connor