  • Data: 2003-05-01 17:22:23
    Temat: Kradziez radia - chyba napedze koniunkture
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ;) Moze troche NTG, ale musze sie wyzalic - przy czym ciekaw
    jestem waszych zdan.

    Dzisiaj rano okazalo sie, ze mialem wlam do samochodu. Wybita szyba po
    stronie pasazera, brak radia. Na "szczescie" brak innych zniszczen i
    po posprzataniu szkla wyglada wszystko OK.

    Radio bylo BEZ PANELA - panel byl ze mna w domu i caly czas go mam...
    Frustruje mnie to, ze nawet niekompletne radio jest gratka na
    zlodzieja. To juz drugi raz ukradli mi radio. Wczesniej tandeta
    kaseciak za 40 PLN, dzisiaj radio z CD Pioneer nieco wiekszej
    wartosci.

    Mam trzy opcje (jesli chce jezdzic sluchajac muzyki).
    - "odkupic moje radio" - czyli gdzies na gieldzie kupic ten sam model
    bez panela. Nie dam takiej bezposredniej satysfakcji zlodziejom.
    - kupic nowe radio, przy czym nie odsprzedawac mojego obecnego panelu.
    W ten sposob nie dam satysfakcji skompletowania radia (ma to sens,
    jesli wiekszosc ludzi by tak postapila)... bylem bardzo bliski tego,
    ale chyba jednak:
    - kupic nowe radio, a obecny panel sprzedac, zeby nieco zmniejszyc
    jego koszty (panel mysle 100-200 PLN, wiec moze warto?)...

    Bliski bylem zatrzymania panelu po wieki, wiekow - ale nie wierze, ze
    cos to da. Za duzo radii ginie, napedza sie to samo, gdyz poszkodowani
    sprzedaja swoje panele (na allegro jest nawet dzial "panele").

    Zalamuje rece nad tym co sie dzieje... moze od razu komus ukradne
    radio zamiast sie meczyc? :(

    Pozdrawiam
    Grzegorz