  • Data: 2003-05-01 18:33:48
    Temat: Re: Kradziez radia - chyba napedze koniunkture
    Od: "SapeR" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Slayer" <a...@o...pl> wrote in message
    news:C3dsa.125078$v62.1283294@news.chello.at...
    > nic nie zrobisz, spotkalo mnie to kilka razy, na pocieszenie polecam nowy
    typ alarmu
    > http://www.stickdeath.com/2002auto.html

    A mnie ukradli KOŁA - wsyskie ctery - mimo srob zabezpieczajacych
    (zadne nie daja pewnosci an 100 %, a na 100 % kazde sa do zlamania).
    I so - pojechalem na gielde i znalazlem swoje kola - powiedzialem o tym
    panom (
    bo i co mialem zrobic ?), a oni wzruszyli ramonami, no to powiedzialem, ze
    wpadne
    z niebieskimi i ze jestem w stanie udowodnic, ze to sa moje kola - na to oni
    ze mi chyba zycie niemile, a przynajmniej, ze czeka mnie regularna zmiana
    szyb w
    samochodzie, jezeli cos takiego zrobie !!! No to ja na to - DOGADAJMY sie
    jakos,
    a oni, ze to tez ich praca i zaplata sie nalezy (sic!) - ostatecznie zamiast
    za 1000 zl -
    caly komplet kupilem za 600 zl (w sumie i tak warto bylo, bo mialem nowki
    zimowki
    na nich - no i aluski MILLE MIGLIA - specjalne wydanie z okazji ktoregos tam
    wyscigu,
    kolka tanie, bo to od FORDA Ka) !

    Powiedzcie co jednak byscie zrobili w takiej sytuacji !?

    Pozdr

    sap