  • Data: 2003-05-01 22:11:47
    Temat: Re: Kradziez radia - chyba napedze koniunkture
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 May 2003 21:47:24 +0200, "KK" <p...@g...pl> wrote:

    >Fajne, ale chyba nikt ci jeszcze nie wybił wszystkich szyb w mieszkaniu i
    >nie klepałeś samochodu.

    No wiec nasuwa sie pytanie: na ile mozemy pozwolic bandytom? Jak
    zgwalca ci zone, to tez sie nie odezwiesz, zeby ci jej nastepnym razem
    nie zabili? (sorry - brutalne)
    Im wiecej bezkarnosci podarujemy zloczyncom, tym wiecej szkody mozemy
    od nich otrzymac.
    Powinnismy scigac KAZDE przewinienie prawa i karac karami
    przewidzianymi w kodeksie... Kazde zignorowanie przestepstwa zwiekszy
    jego zuchwalosc. Skoro bezkarnie moze ukrasc radio czy cztery kola, to
    bezkarnie ujdzie mu pewnie cos innego.

    Dzisiaj uslyszalem historie (przy okazji rozmowy o mojej
    "przygodzie"). Gosciowi ukradli z auta radio i zostawili karteczke
    "panel jutro pod samochodem". Gosciu zostawil im panel (bo niby po co
    mu) - ja bym zostawil siebie z bejsbolem w krzakach ;)

    BEZ POBLAZANIA! Jesli podarujesz zbrodnie dzis - jutro mozesz
    oczekiwac nastepnej!

    Pozdrawiam
    Grzegorz