  • 1. Data: 2002-04-09 17:04:07
    Temat: umowa zlecienie
    Od: "may" <m...@N...irc.pl>

    czy bedac zatrudnionym na umowe zlecienie do prowadzenia sklepu firmyx od
    lutego do konca wrzesnia moge teraz rozwiazac umowe /zwolnic sie z pracy/
    /jesli tak, czy musze wczesniej uprzedzac pracodawce i o ile wczesniej ?/

    sorrki jesli juz bylo ale wszedlem na te grype bo potrzebuje szybko
    odpowiedzi...

    pozdrawiam
    may

  • 2. Data: 2002-04-09 19:41:23
    Temat: Re: umowa zlecienie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Apr 2002, may wrote:

    >+ czy bedac zatrudnionym na umowe zlecienie do prowadzenia sklepu firmyx od
    >+ lutego do konca wrzesnia moge teraz rozwiazac umowe /zwolnic sie z pracy/

    Umowa zlecenia to NIE JEST umowa o pracę.
    Zawierasz ją na podobnej zasadzie jak firma z firmą - jakieś warunki
    postępowania w razie niewywiązania się z umowy chyba tam masz ??
    Jak "pisze" np. że masz na własny koszt wynając zastępcę - to
    tak będzie, my nie wiemy (co "tam pisze" !)

    >+ /jesli tak, czy musze wczesniej uprzedzac pracodawce i o ile wczesniej ?/

    Zleceniodawcę ! :)
    (ustawowe warunki rozwiązywania umowy zlecenia pewnie są, nie
    mam zdrowia przekopać się przez KC :(, dośc na razie !)

    Pozdrowienia, Gotfryd