  • 1. Data: 2006-02-21 07:49:00
    Temat: Kradziez lusterek samochodowych a postepowanie policji
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Witam
    Tak sie zastanawiam... zlodzieje kradna komplet lusterek z samochodu.
    Wlascicielowi zalezy na odszkodowaniu z AC, zglasza sprawe na policje.
    Nie chce przyjechac na komisariat samochodem bo bez obu lusterek to
    raczej sredni pomysl. Czy policja ma obowiazek przyjechac na miejsce
    zdarzenia celem ogledzin? A jesli tak - to zakladam ze raczej nie umawia
    sie na konkretna godzine tylko mowi "przyjedziemy w ciagu 2 godz" w
    praktyce moze byc i za 5 godz. Policja przyjezdza do wlasciciela,
    ktorego nie ma w domu bo stracil cierpliwosc i poszedl do pracy. Czy
    wtedy policja musi przyjezdzac do skutku az zastanie wlasciciela? Czy
    tez zostawia wezwanie do stawienia sie na komisariacie? I czy moga
    zrobic notatke bez ogladanai samochodu?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 2. Data: 2006-02-21 15:27:56
    Od: "Piotrek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dtehfv$pqj$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    >przyjechac do Ciebie w wyznaczonym terminie i czasie , no chyba ze naprawde
    >trafisz na klawego dyzurnego ktory akurat bedzie mial kilku wolnych
    tak to mniej wiecej wyglada
    Ja na twoim miejscu pofatygowal bym sie do nich , wprawdzie boczne lusterka
    Ci zwineli ale te srodkowe masz sprawne , przynajmniej jedną strone możesz
    sobie w nim ustawić , po przekątnej oczywiście...

    Pozdrawiam i życze sukcesu

  • 3. Data: 2006-02-21 17:05:18
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lusterka Ci zwineli ale te srodkowe masz sprawne , przynajmniej jedną
    > strone możesz sobie w nim ustawić , po przekątnej oczywiście...

    Jak go trafi policja bez lusterka to jeszcze mandat dostanie i tyle będzie

  • 4. Data: 2006-02-21 19:37:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    No Name napisał(a):

    > Jak go trafi policja bez lusterka to jeszcze mandat dostanie i tyle będzie

    Już tam na komisariacie będą na niego czekać - w końcu się umówił że
    przyjdzie ;>

  • 5. Data: 2006-02-21 20:19:27
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):
    > Już tam na komisariacie będą na niego czekać - w końcu się umówił że
    > przyjdzie ;>
    No wlasnie dyzurny na komendzie rozwalil kolege bo mowil mu przez tel
    "niech pan przyjezdza, spoko luzik" LOL I jakos nie zareagowal
    entuzjastycznie na propozycje kolegi zeby to jednak panowie policjanci
    sie pofatygowali pod blok celem obejrzenia samochodu
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl