  • 101. Data: 2003-07-31 18:23:40
    Temat: Re: Kotroler biletów- jakie prawia i obowiązki
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Sugerujesz ze mozna kogokolwiek bezkarnie trącac a ten nie ma prawa się
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    > obronic?

    ROTFL, obrona konieczna przy _trąceniu_. Sugeruję robić szczegółowsze
    badania psychologiczne kandydatom na kontrolerów biletów.

    Pozdrawiam

    Czarek gorzeński

  • 102. Data: 2003-08-02 20:39:49
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> niebacznie popelnil

    > Tu sytuacja jest odwrotna - nie ja zatrzymuję dokument, tylko
    > pasazer go porzuca.
    A jeżeli przed wyjściem zażąda zwrotu?
    Nie jesteś przecież funkcjonariuszem publiczmnym.

    > Co innego gdybym to ja wysiadal z czyims dowodem,
    Rozumiem! Chodzi o układ odniesienia?
    Jeżeli względem środka układu oddala się kontroler z DO - jest be
    jeżeli nie - cacy. Z tego wnioskuję że za środek układu przyjąłeś
    którąś z osi autobusu/tram/trolej.
    Tylko co to ma wspólnego z prawem?

    --
    pozdro
    poreba

  • 103. Data: 2003-08-02 22:16:14
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A jeżeli przed wyjściem zażąda zwrotu?

    Odmowię. Zwrocę mu go jak odnotuję wszystko co mi jest potrzebne. Nie
    zapominaj ze ja nie wyrwalem mu z ręki tego dokumentu tylko on mi go
    dobrowolnie wręczyl, wiec zadac on sobie moze....

    > Nie jesteś przecież funkcjonariuszem publiczmnym.

    Owszem, nie jestem. Choc juz kontroler zawodowy podobniez jest (organ
    kontrolny administracji samorzadowej).

    pdr
    Olo

  • 104. Data: 2003-08-03 16:31:29
    Od: poreba <d...@p...com>

    > Odmowię. Zwrocę mu go jak odnotuję wszystko co mi jest
    > potrzebne. Nie zapominaj ze ja nie wyrwalem mu z ręki tego
    > dokumentu tylko on mi go dobrowolnie wręczyl,
    Czyli spisywany nie porzuca DO, jak sugerowałeś,
    to Ty pomimo wezwania mie oddajesz.

    > Owszem, nie jestem. Choc juz kontroler zawodowy podobniez jest
    > (organ kontrolny administracji samorzadowej).
    ???
    M/Z/P/K/T są zakładami komunalnymi i z administracją samorządową
    łączy je jedynie forma własności. IMHO - jeżeli się mylę niech ktoś
    wyciągnie odpowiednie przepisy - nawet zawodowy/etatowy pracownik
    zakładu komunalnego, ot tak z faktu zatrudnienia w ZK nie może
    wysnuwać że jest funkcjonariuszem publicznym.

    --
    pozdro
    poreba

  • 105. Data: 2003-08-03 16:37:08
    Temat: Re: Kotroler biletów- jakie prawia i obowi?zki
    Od: Jakub Jackiewicz <m...@w...katowice.pl>

    poreba wrote:

> [...]
    | zakładu komunalnego, ot tak z faktu zatrudnienia w ZK nie może
    | wysnuwać że jest funkcjonariuszem publicznym.

    Wyobraź sobie, że nie wszędzie organizatorem komunikacji (vel
    "przewoźnikiem" w myśl prawa przewozowego) jest zakład komunalny. Np. w
    GOPie jest to związek komunalny gmin i biuro tego związku jest
    administracją samorządową. Podobnie w wielu miastach zarząd komunikacji
    jest zakładem budżetowym i działa w imieniu miasta/gminy (np. w Tychach).

    --
    Jakub Jackiewicz, Josephsdorf-O/S **** m...@w...katowice.pl
    Górnośląskie Tramwaje: http://www.wpk.katowice.pl/memphis/

  • 106. Data: 2003-08-03 17:11:37
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Czyli spisywany nie porzuca DO, jak sugerowałeś,
    > to Ty pomimo wezwania mie oddajesz.

    Owszem nie oddaje i nie mam takiego zamiaru - no i co z tego?

> [...]
    > zakładu komunalnego, ot tak z faktu zatrudnienia w ZK nie może
    > wysnuwać że jest funkcjonariuszem publicznym.

    Znaczy sie ze jak sie jest organem kontrolnym Związku Gmin ( a nie jednej
    gminy ) to juz sie nie jest organem kontrolnym samorzadu terytorialnego?

    pdr
    Olo