  • Data: 2010-06-30 14:10:57
    Temat: Koszty sądowe - błąd?
    Od: "NieJorgnijSie" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Założyłem sprawę cywilną. Postępowanie uproszczone upominawcze. Dzis
    przyszedł nakaz zapłaty. Mnie koszty sądowe wyniosły - pozew 300 + 92 zł za
    postępowanie upominawcze. W nakazie czytam, że strona przegrana ma mi
    zwrócić zamiast 392 zł tylko 98 zł (tytułem zwrotu kosztu procesu). W pozwie
    domagałem się o zasądzenie od pozwanego wszystkich kosztów procesowych.
    Zwykła pomyłka czy inna para kaloszy?