  • 1. Data: 2019-07-22 13:39:37
    Temat: Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Konsument zakupił przez aledrogo towar, cena + koszty wysyłki.
    Sprzedawca (firma) przysłał towar inny, niż w opisie.
    "Uważaliśmy, że nie ma różnicy"
    BTW sprzedawca zaraz po zakupie (jednej z 50 wystawionych sztuk) podwyższył cenę (na
    pozostałe 49 sztuk).
    Kupujący może zwrócić (uprawnienie ustawowe) lub żądać wymiany towaru na prawidłowy.
    Czy kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro sprzedawca z własnej
    przyczyny dostarczył inny?

  • 2. Data: 2019-07-22 19:43:02
    Temat: Re: Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 13:39, ąćęłńóśźż pisze:

    > Czy kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro
    > sprzedawca z własnej przyczyny dostarczył inny?

    nie, ale droga sądowa to droga przez mękę:)
    --
    I love love

  • 3. Data: 2019-07-22 23:00:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > Czy kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro
    > sprzedawca z własnej przyczyny dostarczył inny?

    Jeśli konsument zamawiał powiedzmy czerwone, a dostał zielone, należy o
    tego podejść tak. Nadal czekam na czerwone. Zielone, którego nie
    zamawiałem leży i czeka. Sprzedawca, który wysłał to bez zamówienia może
    sobie przyjechać. Ewentualnie możemy się jakoś dogadać. Ale zaczynamy od
    tego, że czekam na czerwone.

  • 4. Data: 2019-07-23 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

> [...]
    > kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro
    > sprzedawca z własnej przyczyny dostarczył inny?

    Wszystkie koszty swojej pomyłki powinien poniesc sprzedawca.
    Czasami nie warto kopac sie z koniem, czasami sugestia wystawienia nega
    wystarczy a czasami trafi sie na uczciwego który nie robi kłopotów.
    Przerobiłem chyba kazdy przypadek :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."