  • 11. Data: 2005-09-27 14:53:38
    Temat: Re: Kormonik-wazne?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Daroot napisał(a):
    > Juz nie chodzi o ta kwote, ale nie dostalem zadnego pisma od
    > nikogo, dzisiaj w pracy ksiegowa pokazuje mi ze dostala pismo od komornika
    > ze ma zabierac mi z pensji... Czy tak mozna? Dlaczego nie zostalem
    > poinformowany przez nikogo? Jak uwazacie na ten temat???

    Zajrzyj do umowy, pewnie podpisałeś zgodę na wystawienie przez bank
    bankowego tytułu egzekucyjnego.
    Po wystawieniu takiego tytułu bank wnosi o nadanie mu klauzuli
    wykonalności przez sąd, a dłużnik dowiaduje się o wszystkim wraz z
    wszczęciem egzekucji.
    Teraz możesz żalić się na nadanie klauzuli wykonalności albo wnosić
    powództwo przeciwegzekucyjne w zależności od tego jakie masz zarzuty. O
    ile w ogóle jakieś masz.

    KG