  • 1. Data: 2005-09-27 09:56:15
    Temat: Uszkodzony staw palca - (w pracy? odszkodowanie)
    Od: "dekro" <d...@o...pl>

    Witam. Podczas zawodów sportowych z okazji xx-lecia firmy organizowanych
    przez moją firmę (w sobotę - dzień wolny od pracy), uszkodziłem palec. Nie
    jest to złamanie ani pęknięcie lecz uszkodzenie jakiejś tam płytki w
    przegubie. palec mocno spuchł. Założono mi szynę na ok. 6 tyg. Jest to prawa
    ręka. Czy mogę starać się o odszkodowanie z ZUS-u ? Czy jest to traktowane
    tak jakby się to stało w pracy ? pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-27 10:46:20
    Temat: Re: Uszkodzony staw palca - (w pracy? odszkodowanie)
    Od: akanid <a...@g...pl>

    dekro napisał(a):
> [...]
    > ręka. Czy mogę starać się o odszkodowanie z ZUS-u ? Czy jest to traktowane
    > tak jakby się to stało w pracy ? pozdrawiam

    nie wiem jak w swietle prawa ale jesli zagadasz dobrze z szefem to
    bedzie to wypadek w pracy. znam z autopsji :).

    pozdro
    akanid

  • 3. Data: 2005-09-27 11:18:05
    Od: "dekro" <d...@o...pl>

    > nie wiem jak w swietle prawa ale jesli zagadasz dobrze z szefem to
    > bedzie to wypadek w pracy. znam z autopsji :).
    >
    > pozdro
    > akanid

    właśnie jestem po rozmowie z BHP-owcem. powiedział że to nie jest traktowane
    jako wypadek w pracy ponieważ nie było delegacji. A nie było delegacji tylko
    dlatego, że te zawody były organizowane w mieście naszego zamieszkania.
    Jeśli byłyby organizowane np. 50km za miejscowością mojego zamieszkania,
    oczywiste jest że byłaby delagacja (bo byłyby koszty związane z noclegiem,
    wyżywieniem itp, i na to potrzebna jest delegacja). Coś mi tu nie gra. Co
    mam zrobić, bo chcę mieć 100 % płatne zwolnienie