    From: "idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Korespondencja handlowa jako dowód na zakup?
    Date: Fri, 17 Sep 2004 09:43:31 +0200

    Właśnie zadzwoniła do mnie dziewczyna z biura rachunkowego, które prowadzi
    sprawy firmy, w której pracuję (i zajmuję się m.in. wewnątrzwspólnotowym
    nabyciem). Siedzi u nich, nad naszymi papierami kontrola z US. Panie,
    przeglądając nasze papiery poddały pod wątpliwość fakt czy rzeczywiście
    kupujemy we Włoszech towar. Same faktury nie są dla pań wiarygodne, bo są na
    termin płatności.... Dostałam zalecenie, żeby zbierać do każdej dostawy
    korespondencję - moje zamówienia (wysyłane faxem lub mailem), potwierdzenia
    itp.
    Czy to nie jest chore ? Od kiedy to maile i faxy są bardziej wiarygodne niż
    faktury ??

    pozdr

    Monika