  • 361. Data: 2022-02-20 14:57:28
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.02.2022 o 09:43, Shrek pisze:
> [...]
    4ZG8KVca5Onsp_jv76e6/edit?usp=sharing&ouid=115622087
    514474757554&rtpof=true&sd=true

    > Dobra misztrzu.
    >
    > Nie tylko mi rzuciło się w oczy to z czego się tak naśmiewałeś czyli że
    > "widać zabory".
    >
    > https://oko.press/nadmiarowe-zgony-w-grudniu-2021-r-
    polska-na-pierwszym-miejscu-w-ue/

    > "Bułgaria i Rumunia miały tak niski poziom zaszczepienia i tak wysoką
    > nadmiarową śmiertelność, że przesunęły skalę - gdyby jednak usunąć je z
    > wykresu, to praktycznie wszystkie pozostałe kraje byłej ,,demokracji
    > ludowej" znalazłyby się w lewym górnym kwadrancie - słabe zaszczepienie,
    > wysoka śmiertelność. Kraje ,,starej" Europy byłyby zaś w kwadrancie
    > przeciwległym - wysokie zaszczepienie, niska nadmiarowa śmiertelność."
    >
    > Jest nawet tłumaczenie zgodne z twoją hipotezą, że to bardziej kwestia
    > szczepień i ich zróżnicowania w starej europie i byłych demoludach.

    Co jest dowodem na to, że szczepionki działają i szury nie mają racji.

    > No ale ty po prostu patrzyłeś i twierdziłeś, że nie widać podziały na starą
    > unię i demoludy, mimo że widać było gołym okiem.

    Znowu manipulujesz.

    Teza była taka, że ten podział jest przyczyną wysokiej śmiertelności.
    Że niby wyższa śmiertelność wynika z kiepskiej służby zdrowia w
    demoludach i ma związek z PKB, a nie ze szczepieniami. I że to właśnie
    widać gołym okiem, bo niby szczepionki nie działają i szury miały rację,
    więc skądś ta wyższa śmiertelność musi się brać, skoro to nie szczepionki.

    Wiec teraz gołym okiem widzisz, że to jednak podział na poziom
    zaszczepienia, a nie podział na stare i na demoludy ma związek z
    poziomem śmiertelności.

    "słabe zaszczepienie, wysoka śmiertelność"
    "wysokie zaszczepienie, niska nadmiarowa śmiertelność"

    Gołym okiem widać, że "stara Europa, wysokie zaszczepienie" i "demoludy,
    niskie zaszczepienie" - i to jest przyczyną poziomu śmiertelności, więc
    szury jak nie miały, tak nadal nie mają racji.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 362. Data: 2022-02-20 15:19:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.02.2022 o 14:47, n...@o...pl pisze:

    > Nie, to ty szurałeś że to nie kwestia szczepień, tylko podziału Europy.

    Nic takiego nie pisałem. Pisałem że "widać zabory" co powodowało twój
    wkurw nie wiadomo na co - widać - no widać. Można to tłumaczyć różnicą w
    służbie zdrowia, można szczepionkami, można pewnie na jeszcze kilka
    sposobów o tylko to ci próbowałem wytłumaczyć. Co więcej - nie dość, że
    nie negowałem wpływu szczepień na śmiertelność a nawet twierdziłem, że
    zapewne taki istnieje, to ty się uparłeś na to, że na wykresie nie widać
    podziału na starą unię i demoludy - choć kurwa widać gołym okiem.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 363. Data: 2022-02-21 00:55:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > I tak i nie. Motocyklem i rowerem sporo jeżdzę i nie uważam się z tego

    Samochodem możesz jeździć, ale masz wymóg jeżdzenia w pasach, który to
    wymóg ogranicza de factwo Twoją wolność i swobody wszelakie. Dodatkowo w
    przypadku pasów chronisz bezpośrednio wyłącznie siebie.

    > powodu za szura. No i pasy pomagają, a nalezy sobie jasno powiedzieć -
    > przy poprzednich falach szacowano, że cała szopka covidowa powodouje
    > mniej więcej drugie tyle znów co na sam covid. Teraz ocovid złagodniał -
    > szpoka nie. IMHO w tej chwili walka z epidemią powoduje więcej zgonów
    > niż sama epidemia. Po prostu należy skończyć tą szopkę i tyle. A i ile
    > dawek rocznie zakładasz? Bo ja jestem skłonny jedną na jesień brać. Ale
    > nie 4 rocznie - a powoli do tego dążymy/

    Raz na 6 miesięcy mogę wziąć. Zresztą zakładam, że sporo się przez
    najbliższe pół roku wyklaruje. Gorzej jak będzie kolejny wariant
    niespodzianka.

    > No ale już właściwie są. Tylko raz że toczy się siłą bezwładności, dwa
    > że władza zorientowała się że cały ten cowid to doskonała wymówka na
    > wszystko - można zrobić fundusz do walki i z niego finansować wybory,
    > można napierdalać pokojowe demonstracje, można robić wałki, przekładać
    > wybory, tworzyć tarcze (a w zasadzie wały) na poziomie krajowym, nie
    > mówiąc już o tym, że można mieć procent o "walki" lub przewalać w
    > ustawach kowidowych po nocach co chcesz. Więc do normalnosci już nie
    > wrócimy. Przynajmniej nie bez walki. Szury miały rację.

    Oportunistów zawsze pod dostatkiem, ale MZ jest jakieś światełko bo
    dzieki omikronowi chyba wiele rządów zafiskowanych na "polityce zero
    kowid" powoli zdaje sobie sprawę, że tak się nie da. Pocieszające, że
    nawet przy pisoportunistach, jak reszta świata znormalnieje to ci tez w
    końcu wyluzują. Na razie wszędzie mozna zaobserwować masę chaotycznych,
    żeby nie powiedzieć, wręcz głupich ruchów. Patrząc po moim podwórku,
    wydaje się np. że powstała cała nowa klasa kowidowych biurokratów,
    którzy teraz się zesrywają, żeby udowodnić swoją przydatność. Oczywiście
    kosztem, innych.

    --
    Marcin

  • 364. Data: 2022-02-21 05:55:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Samochodem możesz jeździć, ale masz wymóg jeżdzenia w pasach, który to
    > wymóg ogranicza de factwo Twoją wolność i swobody wszelakie.

    No i ok. A pisałem już że ja co do zasady jestem za obowiązkowymi
    szczepieniami - tylko rząd nie jest? No i jak wsiąde na rower albo moto
    to nikt ze mnie płaskoziemca nie robi;)

    > Dodatkowo w
    > przypadku pasów chronisz bezpośrednio wyłącznie siebie.

    Współpasażerów też jak najbardziej.

    > Raz na 6 miesięcy mogę wziąć.

    No ale po boosterze skuteczność (klasyczna - przeciw zachorowaniu) spada
    do 50% już po trzech miechach.

    > Zresztą zakładam, że sporo się przez
    > najbliższe pół roku wyklaruje.

    Nic się nie wyklaruje. Rządy raz wzięły społeczeństwo za mordę i kowid
    był odpowiedzią usprawiedliwiającą dowolną ich niekompetencję i każdy
    wał. Sądzisz, że powiedzą "ok, koniec"? Szury miały rację - "normalność
    już była".

    > Oportunistów zawsze pod dostatkiem, ale MZ jest jakieś światełko bo
    > dzieki omikronowi chyba wiele rządów zafiskowanych na "polityce zero
    > kowid" powoli zdaje sobie sprawę, że tak się nie da.

    No nie da się. Ale większość budelu prawnego i zamordystycznych praktyk
    z nami zostanie na długo. Tym razem czerczil miał rację - szur z niego;)

    > Pocieszające, że
    > nawet przy pisoportunistach, jak reszta świata znormalnieje to ci tez w
    > końcu wyluzują.

    W życiu - albo wcześniej stracą władzę, albo będzie tu już wtedy
    klasyczna białoruś.

> [...]
    > wydaje się np. że powstała cała nowa klasa kowidowych biurokratów,
    > którzy teraz się zesrywają, żeby udowodnić swoją przydatność. Oczywiście

    Pomyśl ile to wszystko kosztowało - ktoś te pieniądze zarabiał. Jak
    zarabiał to najczęściej był jakoś w polityce umocowany. I co nagle
    powiedzą - dobra, stop już się nie wygłupiajmy - idziemy do uczciwej
    pracy a obywatele niech nas sprawdzą i rozliczą? Nic takiego nie nastąpi.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 365. Data: 2022-02-21 09:11:21
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Raz na 6 miesięcy mogę wziąć.

    Przychodzi baba do lekarza i lekarz mówi:
    - Proszę brać dwa razy dziennie, rano i wieczorem, przez dwa tygodnie.
    - Eee tam... jestem skłonna brać raz na trzy dni. Tak sobie założyłam,
    bo widzę, że pan dąży do trzech razy na dzień.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 366. Data: 2022-02-21 09:51:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-21, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
    > - Eee tam... jestem skłonna brać raz na trzy dni. Tak sobie założyłam,
    > bo widzę, że pan dąży do trzech razy na dzień.

    Coś w tym jest, ale teraz zróbmy tzw. eksperyment myślowy i niech będzie
    konieczne branie tej dawki przypominającej raz na tydzień. Akceptowalne?
    Nieakceptowalne? Dlaczego?

    --
    Marcin

  • 367. Data: 2022-02-21 10:00:06
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Coś w tym jest, ale teraz zróbmy tzw. eksperyment myślowy i niech będzie
    > konieczne branie tej dawki przypominającej raz na tydzień. Akceptowalne?
    > Nieakceptowalne? Dlaczego?

    Przychodzi inwestor do inżyniera, a ten mu mówi, że na taki most jak on
    chce, to potrzeba kupić 10t pręta zbrojeniowego fi12.

  • 368. Data: 2022-02-21 10:55:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-21, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > Przychodzi inwestor do inżyniera, a ten mu mówi, że na taki most jak on
    > chce, to potrzeba kupić 10t pręta zbrojeniowego fi12.
    > Akceptowalne? Nieakceptowalne? Dlaczego?

    Nieakceptowalne. Wyjdzie za drogo biorąc pod uwagę szeroko rozumianą
    użyteczność tego mostu.

    Teraz Ty.

    --
    Marcin

  • 369. Data: 2022-02-21 10:57:44
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 18:09, Shrek pisze:

    > NIe - po prostu stoją po drugiej stronie. Wygrali dlatego, że racji nie
    > miała druga strona:P

    > Chętnie zapoznam się że źródłem.

    1) dlatego, że w większości dzieci przechodzą bezobjawowo
    https://www.pnas.org/content/118/34/e2109229118

    2) badanie z Norwegii: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33413743/

    3) Badanie z Wielkiej Brytanii:
    https://www.thelancet.com/journals/laninf/article/PI
    IS1473-3099(20)30882-3/fulltext

    było jeszcze co najmniej kilka (tak z pamięci, które czytałem, ale
    chyba, to powinno wystarczyć?)
    --
    http://zrzeda.pl

  • 370. Data: 2022-02-21 11:08:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 17.02.2022 o 17:49, Shrek napisał:

> [...]
    > podpisuję i dentysta podlega polskiemu prawu - jak coś spierdoli to
    > przynajmniej teoretycznie odpowiada cywilnie.
    >
    > Obecnie w końcu uchwalono ustawę o odszkodowaniach po nopach i jest to
    > wbrew pozorom zła wiadomość. Teraz na przykład calkiem oficjalnie za
    > śmierć w wyniku nopa... nikt nie odpowiada, a za każdego innego potrzeba
    > co najmniej 14 dni w szpitalu i dostaniesz max 100k. O ile rzeczywiście
    > na te 14 dni trafisz - jak nie to spadaj - choćbyś został kaleką. To już
    > lepiej było na zasadach ogólnych dochodzić od państwa.

    Jest ciekawiej, bo zgodnie z zaleceniami producentów szczepionek nie
    należy mieszać, no a boostera możesz mieć tylko jedną z 2 szczepionek...
    Więc jeśli dostaniesz NOP-a, to znowu nikt nie odpowiada, bo postąpiłeś
    wbrew instrukcji.

    --
    http://zrzeda.pl