    Date: Mon, 21 Feb 2022 05:55:28 +0100
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <1j5vt99tyo341$.ekot0aycb4cv$.dlg@40tude.net>
    <gdbtfyytm8vi$.8abp5dzbzavc$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <sp5asjpkkp41$.197132jmst6cm.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <8smmlbmzn0sa$.1844yvhbt2b1y$.dlg@40tude.net>
    <e...@4...net>
    <7jhuzht1n3zi$.m2gjyreup323$.dlg@40tude.net>
    <vbXOJ.192616$_5r7.5719@fx09.ams1>
    <620c9081$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <i9BPJ.33673$EjU2.26429@fx07.ams1>
    <620f31b9$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <rxAQJ.47854$alu7.9996@fx01.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Samochodem możesz jeździć, ale masz wymóg jeżdzenia w pasach, który to
    > wymóg ogranicza de factwo Twoją wolność i swobody wszelakie.

    No i ok. A pisałem już że ja co do zasady jestem za obowiązkowymi
    szczepieniami - tylko rząd nie jest? No i jak wsiąde na rower albo moto
    to nikt ze mnie płaskoziemca nie robi;)

    > Dodatkowo w
    > przypadku pasów chronisz bezpośrednio wyłącznie siebie.

    Współpasażerów też jak najbardziej.

    > Raz na 6 miesięcy mogę wziąć.

    No ale po boosterze skuteczność (klasyczna - przeciw zachorowaniu) spada
    do 50% już po trzech miechach.

    > Zresztą zakładam, że sporo się przez
    > najbliższe pół roku wyklaruje.

    Nic się nie wyklaruje. Rządy raz wzięły społeczeństwo za mordę i kowid
    był odpowiedzią usprawiedliwiającą dowolną ich niekompetencję i każdy
    wał. Sądzisz, że powiedzą "ok, koniec"? Szury miały rację - "normalność
    już była".

    > Oportunistów zawsze pod dostatkiem, ale MZ jest jakieś światełko bo
    > dzieki omikronowi chyba wiele rządów zafiskowanych na "polityce zero
    > kowid" powoli zdaje sobie sprawę, że tak się nie da.

    No nie da się. Ale większość budelu prawnego i zamordystycznych praktyk
    z nami zostanie na długo. Tym razem czerczil miał rację - szur z niego;)

    > Pocieszające, że
    > nawet przy pisoportunistach, jak reszta świata znormalnieje to ci tez w
    > końcu wyluzują.

    W życiu - albo wcześniej stracą władzę, albo będzie tu już wtedy
    klasyczna białoruś.

    > Na razie wszędzie mozna zaobserwować masę chaotycznych,
    > żeby nie powiedzieć, wręcz głupich ruchów. Patrząc po moim podwórku,
    > wydaje się np. że powstała cała nowa klasa kowidowych biurokratów,
    > którzy teraz się zesrywają, żeby udowodnić swoją przydatność. Oczywiście
    > kosztem, innych.

    Pomyśl ile to wszystko kosztowało - ktoś te pieniądze zarabiał. Jak
    zarabiał to najczęściej był jakoś w polityce umocowany. I co nagle
    powiedzą - dobra, stop już się nie wygłupiajmy - idziemy do uczciwej
    pracy a obywatele niech nas sprawdzą i rozliczą? Nic takiego nie nastąpi.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.