  • 261. Data: 2022-02-12 18:20:18
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.02.2022 o 16:36, Shrek pisze:

    > Nowa prawda etapu. Szczepienia są jak samochód

    No cóż... najwyraźniej nawet taka prosta analogia okazała się zbyt trudna.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 262. Data: 2022-02-12 18:54:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2022 o 18:20, Kviat pisze:

    > No cóż... najwyraźniej nawet taka prosta analogia okazała się zbyt trudna.

    Nie jest zbyt trudna tylko zupełnie nietrafiona. Jak już się analogii
    samochodowych trzymać to wymieniłeś akumulator przed zimą, żeby dobrze
    palił, a jak nie odpaliłeś przy pierwszym mrozie, to cię informują, że
    przecież trzeba doładowywać prostownikiem co weekend:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 263. Data: 2022-02-12 20:11:26
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.02.2022 o 18:54, Shrek pisze:

    > Jak już się analogii
    > samochodowych trzymać to wymieniłeś akumulator przed zimą,

    Tak się akurat składa, że przed tą zimą wymieniłem :)

    > żeby dobrze
    > palił, a jak nie odpaliłeś przy pierwszym mrozie, to cię informują, że
    > przecież trzeba doładowywać prostownikiem co weekend:P

    Ale odpaliłem :)

    Przed wymianą, jak stary zaczął kaprysić, to na wszelki wypadek
    zaopatrzyłem się w takie coś:
    https://rooks.pl/pl/5001-narzedzia-do-akumulatorow/m
    ini-booster-urzadzenie-rozruchowe-king-size-12v-900a
    -20000-mah

    Do rozruchu swojego miałem okazję skorzystać jak na razie raz (przed
    wymianą akumulatora na nowy), ale z czystym sumieniem mogę polecić.
    Chociaż z dołączonych końcówek do laptopa żadna nie pasowała do mojego,
    to równocześnie mam przyzwoitego powerbanka, latarkę w samochodzie i już
    kilka razy pomogłem ludziom na drodze/parkingu odpalić samochód bez
    ciągania kabli z akumulatora do akumulatora. Odpalił nawet jakiegoś
    dostawczaka na dislu.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 264. Data: 2022-02-12 21:12:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2022 o 20:11, Kviat pisze:

    > Ale odpaliłem :)

    Ale tylko raz na 10 razy. Wiec teraz 9 razy nie odpalisz. No chyba że
    kupisz nowy akumulator. Koniecznie w sklepie w którym kupiłeś ten
    spierdolony:P No nie bądź szurem, kup jeszcze jeden;)

> [...]
    > zaopatrzyłem się w takie coś:
    > https://rooks.pl/pl/5001-narzedzia-do-akumulatorow/m
    ini-booster-urzadzenie-rozruchowe-king-size-12v-900a

    A super. Urządzamy się w dupie;) Kup jeszcze respirator na wszelki wypadek:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 265. Data: 2022-02-12 21:28:00
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.02.2022 o 21:12, Shrek pisze:

    > A super. Urządzamy się w dupie;) Kup jeszcze respirator na wszelki
    > wypadek:P

    Nie znam się na samochodach.
    Nie wiedziałbym do czego podłączyć.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 266. Data: 2022-02-12 22:25:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2022 o 21:28, Kviat pisze:

    > Nie znam się na samochodach.
    > Nie wiedziałbym do czego podłączyć.

    Daj spokój busterka podpiąłeś, jesteś swietnie przygotowany:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 267. Data: 2022-02-12 22:52:50
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Religia to paskudna choroba;)

    Tak jest. Gdy się wykresy nie podobają, to religia nawet na ustrój pozwala
    zwalić :D

  • 268. Data: 2022-02-12 22:55:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2022 o 22:52, n...@o...pl pisze:

    > Tak jest. Gdy się wykresy nie podobają, to religia nawet na ustrój pozwala
    > zwalić :D

    Gdyby istniała szczepionka na religię;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 269. Data: 2022-02-12 22:55:46
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > NIe - nie pierdolę :
    > https://www.gov.uk/government/publications/covid-19-
    vaccine-weekly-surveillance-reports

    Chyba jednak, skoro uważasz to dane potwierdzające tezę.

    > 25 listopada 2021. Chwilę wcześniej z ich strony spadł raport gdzie
    > mieli 100% skuteczność w zapobieganiu śmierci. Wróć - oni dalej
    > twierdzą, że skuteczność przeciw zachorowaniu to 95%
    > https://szczepienia.pzh.gov.pl/faq/gdzie-mozna-znale
    zc-informacje-na-temat-skutecznosci-klinicznej-szcze
    pionek-przeciw-covid-19/

    > Sorry - PZH to rak na wiarygodności "nauki" z którego będziemy się
    > jeszcze długo leczyć.
    >
    > Tak średnio, bo uzyskałeś chujowy wynik chujowej strony, faktczekersi
    > powinni ją sprawdzić:P

    No tak, dane nie pasują, to religia pozwala je uznać za niewiarygodne.
    Te prawdziwe zostały pewnie wyciszone ;)

  • 270. Data: 2022-02-12 22:59:53
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > A pisałem? Pisałem tylko że korelacja to nie związek przycyznowo
    > skutkowy od razu i że na tej grafice było widać zabory.

    No tak, tylko zabory dałeś radę zobaczyć :)
    Co prawda każdy od strzału raczej skojarzyłby byłe demoludy z niechęcią do
    narzucania czegoś, ale widać religia zbyt mocno ciebie ograniczyła. Bywa :)

    > Przy czym
    > pisałem również, że zarówno szczepienia jak i "zabory" są zapewne
    > prawidłowym wnioskiem przyczynowo-skutkowym.

    Tak, coś tam było o miłości do caratu czy jakoś tak. Sorry, bzdury szybko
    wylatują mi z głowy :P

    > No dobra - my ty gadu gadu a miałeś znaleźć cytat gdzie twierdziłem, ze
    > szczepienia nie zmniejszają ryzyka zgonu. Znalazłeś już? Bo fajnie się
    > gada, ale na cytat tu czekamy.

    Akurat to nie ja miałem znaleźć. Wszystko już ci się miesza, bywa. Zamiast
    religijnego stosuj naukowe podejście :P