    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 22 Apr 2022 16:37:35 +0200, J.F napisał(a):

    > Wiem co to proba reprezentatywna, ale jak zbieram wszystkie zakażenia,
    > to wydaje mi sie to też dobrą próbą.

    Czyli nie zrozumiałeś, co to jest próba reprezentatywna.

    643235336/photo/1

    > Nie rozumiem - co tam jest na wykresach?

    Przecież wszystko jest opisane łącznie z osiami.

    > Ale te liczby ponad 100% to mi sie nie podobają ... czyzby to
    > znaczylo, ze skutecznosc szczepionki jest ujemna ?'

    No właśnie. Aż dziw, że Shurek nie podlinkował tej perły, a przedtem z
    takim zapałem brandzlował się ujemną skutecznością na podstawie zakażeń w
    różnych województwach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 1182. Data: 2022-04-25 11:44:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 22 Apr 2022 17:24:59 +0200, Shrek napisał(a):

    > Prawdę mówiąc też nie rozumiem.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Analfabetyzm_funkcjona
    lny

    "Analfabetyzm funkcjonalny - sytuacja, w której osoby niemające
    wykształcenia lub mające formalne wykształcenie nie potrafią wykorzystać
    wiedzy do tego, by sprawnie funkcjonować w codziennym życiu w nowoczesnym
    społeczeństwie. Również brak im umiejętności posłużenia się urządzeniem
    pomimo posiadania instrukcji użytkownika.

    Najczęściej pojęcie analfabetyzmu funkcjonalnego odnosi się do braku
    umiejętności poprawnego pisania, czytania ze zrozumieniem i prawidłowego
    dokonywania prostych obliczeń, rzadziej także do umiejętności obsługi
    współczesnych technologii, przede wszystkim technologii informacyjnych,
    niezależnie od posiadania wiedzy na ich temat."

    --

  • 1183. Data: 2022-04-25 11:54:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 23 Apr 2022 12:45:00 +0200, Shrek napisał(a):

    > Tygodniowy w UK twierdzi, że po 12 tygodniach od bustera odpornośc spada
    > do 0-10%. Cięzko nazwać to "skuteczną szczepionką"

    Szczepionki są skuteczne ponieważ zmniejszają prawdopodobieństwo
    hospitalizacji i zgonu na kowid.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 1184. Data: 2022-04-25 12:32:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 22 Apr 2022 17:39:52 +0200, Shrek napisał(a):

    > No czyli nie potrafisz wytłumaczyć dlaczego chcąc ograniczyć liczbę
    > ciężkich przypadków i zgonów skupiono się na tych co ciężko nie chorują.

    Istnieje taki obowiązek?
    Masz osobliwe fiksum dydrdum i wymagasz od całego świata, żeby się nim
    zajmował.
    Swoje problemy omawiaj z terapeutą, bo ja nie jestem psychiatrą i nie mogę
    pomóc.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 1185. Data: 2022-04-25 12:43:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 23 Apr 2022 07:01:32 +0200, Shrek napisał(a):

    > świat
    >
    > No nie jestem co do tej dyskretności przekonany

    Zafrapowałeś mnie.
    Możesz rozwinąć?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 1186. Data: 2022-04-25 12:46:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2022 o 11:54, Olin pisze:

    > Szczepionki są skuteczne ponieważ zmniejszają prawdopodobieństwo
    > hospitalizacji i zgonu na kowid.

    Szczepionki są zkuteczne gdyż zapobigają zachorowaniu - tak liczyło się
    od zawsze. Ta akurat nie są.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1187. Data: 2022-04-25 12:46:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2022 o 12:43, Olin pisze:

    > Zafrapowałeś mnie.
    > Możesz rozwinąć?

    Czas i odległość jest dyskretna czy ciągła?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1188. Data: 2022-04-25 12:47:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2022 o 12:32, Olin pisze:

    > Istnieje taki obowiązek?

    Nie ma. Można gadać nie na temat.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1189. Data: 2022-04-25 13:22:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Apr 2022 12:47:08 +0200, Shrek napisał(a):

    > Można gadać nie na temat.

    No właśnie; nie skończyliśmy wątku krzywych zakażeń i zgonów.

    Potrafisz jakoś skomentować bułgarską krzywą zgonów na kowid?
    Dlaczego nie wygląda jak brytyjska?
    Czy w Bułgarii mają innego omikrona?
    Czy szurnet jakoś wyjaśnia ten fenomen?

    --

  • 1190. Data: 2022-04-25 13:23:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Apr 2022 12:46:12 +0200, Shrek napisał(a):

    > Szczepionki są zkuteczne gdyż zapobigają zachorowaniu

    No widzisz; jednak zapobiegają. Warto było się pomęczyć.

    > Ta akurat nie są.

    Przeczysz sam sobie.

    --
    uzdrawiam