  • 21. Data: 2013-09-05 22:30:29
    Temat: Re: Kopiowanie dowodu osobistego?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 5 Sep 2013 00:19:32 +0200, "Tony" <r...@c...mi.sie.podoba>
    wrote:

> [...]
    >
    >Ale.. w 99% przypadkach okazuje paszport i jak cos, mowie ze patalach moze
    >wykonac sobie skan/ksero paszportu (i ewentualnie tez skreslam, wpisuje date
    >i dla kogo).
    >
    >W 99,99% na pytanie a dlaczego? otrzymuje odpowiedz: mamy takie wytyczne. To
    >ja odpowiadam, ze moje wytyczne nie pozwalaja mi udostepniac plastiku w celu
    >wykonania ksera/skanu.
    >
    >Zawsze zas pytam, czy taki pizdzielec na zgode GIODO na przetwarzania danych
    >wrazliwych innych niz wymagane do umowy...
    >
    >Wypuscisz gdzies ksero dowodu i mozesz miec przejebane do konca zycia.

    "Colowa" firma internetowa, sklep w nejsiwkszej "galerii" w Warszawie.
    Odmowili wykonania uslugi bez ksero dowodu. Dyskusja sie skonczyla gdy
    zagrozili wezwaniem ochroniarza. Wyszedlem po prostu

    A.L.

  • 22. Data: 2013-09-08 21:24:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Sep 2013 14:13:15 -0500, A.L. napisał(a):
    > Pewien biznes z ktorym robilem biznes zazadal okazania dowodu
    > osobistego i chcial zrobic kopie dowodu.
    > Czy wymaganie kopiowanie dowodu osobistego jest legalne?

    Przeciez mogles sie nie zgodzic.
    ba, mogles wymagac kopii jego dowodu :-)

    > Dowod zawiera
    > rozne informacje personalne i niekoniecznie jestem zadowolony gdy nei
    > wiem co sie z ta kopia dzieje i kto ja "obrabia"

    Czy mi sie wydaje czy to Ty pisales kiedys
    "do budynku nie wejdziesz jesli nie nie jestes na liscie.
    Straznik na dole bierze prawo jazdy, sprawdza, kseruje i dopiero
    wpuszcza".

    I to nie byl Pentagon czy laboratorium korporacji, tylko zwykly
    bydynek mieszkalny ... ale widac w USA tak mozna.

    J.