  • 61. Data: 2013-09-29 22:45:04
    Temat: Re: Kopia/ksero dowodu osobistego
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com>

    > Zanim kserokopia dowodu trafi do banku jest przekazywana przez kuriera

    Kurier z eguły nie ma wglądu w zawartość przesyłem. Tak samo jak listonosz.
    --
    Ale, że w ogóle nie ma dostępu czy że nie odczuwa takiej potrzeby więc nie
    ma ?

  • 62. Data: 2013-09-30 09:46:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    dOn Sun, 29 Sep 2013, Kris wrote:

    > Kopi dowodu bankowi nie dawać bo może nieuczciwy pracownik to wykorzystać,

    Do tego się nie wtykam ;)

    > weksla więc też nie radze w banku podpisywac bo

    Biorąc pod uwagę widziane w komentarzach opisy JAKIE weksle
    banki podsuwają do podpisu, to rada wygląda całkiem rozsądnie ;)

    > nieuczciwy pracownik

    E tam.

    > może taki weksel wykorzystać w niecnym celu.

    No właśnie, ale nie pracownik, nie bank, lecz "windykator".
    Całkiem niedawno było iż bank ma BTE, równie "mocne" co weksel,
    a weksle podsuwa bez "nie na zlecenie".

    pzdr, Gotfryd

  • 63. Data: 2013-09-30 13:36:52
    Od: "Leszek A." <L...@...com>

    > Kurier z eguły nie ma wglądu w zawartość przesyłem. Tak samo jak
    > listonosz.
    Jak nie wiesz, to nie pisz i nie wprowadzaj ludzi w błąd.
    Przy podpisywaniu umowy np. z bankiem kurier musi mieć dostęp do zawartości,
    bo przy nim podpisuje się dwa egzemplarze i jeden on zabiera z powrotem.
    Nawet pokazuje palcem gdzie ma być tzw. czytelny podpis (polska paranoja),
    a gdzie wystarczy parafka.
    Tak samo przekazuje mu się kserokopię dowodu osobistego.

    Leszek

  • 64. Data: 2013-09-30 14:23:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 września 2013 13:36:52 UTC+2 użytkownik Leszek A. napisał:

    > Jak nie wiesz, to nie pisz i nie wprowadzaj ludzi w błąd.
    > Przy podpisywaniu umowy np. z bankiem kurier musi mieć dostęp do zawartości,
    > bo przy nim podpisuje się dwa egzemplarze i jeden on zabiera z powrotem.
    I pakuje to w kopertę zakleja i odsyła do banku.
    Jak dopilnujesz aby przy Tobie zakleił przesyłke to juz sen trochę spokojniejszy
    będziesz miał.
    Pozatym kurier jest obowiązany porównac kopie z oryginałem.
    A sprawa najwazniejsza- nawet jak kurier nieuczciwy wezmie kopie Twojego dowodu, i
    zaciągnie on czy jego wspólnik na jej podstawie jakies zobowiązanie(bardzo mało
    prawdopodobne) to jest to proste do odkrecenia dla oszukanej w ten sposób osoby.

  • 65. Data: 2013-10-01 00:42:27
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-30 14:23, Kris pisze:

> [...]
    prawdopodobne) to jest to proste do odkrecenia dla oszukanej w ten sposób osoby.
    Do kurierów (np. DPD) obsługujących banki trzeba mieć trochę zaufania.
    Oni powaznie traktują swoja pracę i zadania,

    --
    animka