    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koperta
    Date: Fri, 2 Aug 2013 00:18:04 +0200

    > IMVHO wwerty użył nie najszczęśliwszej składni, ale na jakieś skromne
    > 100% nie pytał o nieoznaczenia, a o oznaczenie :)
    > Inaczej mówiąc, "jakie oznaczenie jest prawidłowe".
    > Pewnie w takich kontekstach:
    > - czy musi być znak pionowy, czy wystarczy posmarować kredą i już
    > jest "znak koperty"
    > - jakie muszą być minimalne rozmiary znaku poziomego
    > - gdzie jest definicja "koloru białego" w rozporządzeniu (czy 57% odbicia
    > światła to jeszcze jest biały tudzież czy na białej nawierzchni koperta
    > może być czarna lub czerwona)
    > ...i podobne niuanse.

> [...]

    I tu sie możesz zdziwić. Owego czasu, a było to gdzieś pod koniec lat
    90-tych w słynnej miejscowości Rowy nad Bałtykiem za wycieraczką samochodu
    zaparkowanego przeze mnie na parkingu znalazłem wezwanie na miejscowy
    posterunek sezonowy. Zdziwion tym dokumentem pognałem tam natychmiast i
    dowiedziałem sie, ze jego kierownik wraz z sołtysem miejscowym ustalili, ze
    w tym miejscu parkować nie wolno i chcą na mnie nałożyć mandat. Dopiero
    groźba ściągnięcia na miejsce patrolu oficerskiego skłoniła posterunku do
    zaprzestania błaźnienia się i zniesławiania munduru. Dostali 30 minut na
    wyciągnięcie wszystkich wezwań. Tak więc ja tam nie mam już takiej
    pewności.