  • 1. Data: 2004-02-18 17:23:57
    Temat: Konwencja z Lugano
    Od: "Gelo" <g...@g...pl>

    poszukuje jakich ogolonych informacji na tenat tej konwencji , nie chodzi mi
    o artykuly ale tekst który by przybliżył to zagadnienie

  • 2. Data: 2004-02-19 09:16:23
    Temat: Re: Konwencja z Lugano
    Od: w...@p...onet.pl

    > poszukuje jakich ogolonych informacji na tenat tej konwencji , nie chodzi mi
    > o artykuly ale tekst który by przybliżył to zagadnienie

    konwencja dotyczy jurysdykcji i wykonywania orzeczęń sądowych w sprawach
    cywilnych i handlowych. Napisz co cię z niej interesuje to pogadamy.

    Paweł

  • 3. Data: 2004-02-19 12:24:53
    Od: "MS" <ms@_nospam_sympatia.pl>

    <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > konwencja dotyczy jurysdykcji i wykonywania orzeczęń sądowych w sprawach
    > cywilnych i handlowych. Napisz co cię z niej interesuje to pogadamy.

    Conieco tresci jest tez na stronach Min. Sprawiedliwosci ! Niestety niektore
    z opracowan
    sa napisane bardziej specjalistycznym jezykiem, niz pozwala na to
    zrozumienie przez laika.
    Niemniej polecam, chociaz ja pobieralem je pol roku temu - wiec nie wiem czy
    leza tam do dnia dzisiejszego !

    Pozdro

    MS

  • 4. Data: 2004-02-22 10:06:53
    Od: "Gelo" <g...@g...pl>

> [...]
    > zrozumienie przez laika.
    > Niemniej polecam, chociaz ja pobieralem je pol roku temu - wiec nie wiem

    chodzi o takie materiały które by pomogły dziewczynie zdać usny egzamin na
    którym by padło takie pytanie...