    From: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[antyspam]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrole (RTV)
    Date: Sun, 01 Aug 2004 23:10:57 GMT

    Użytkownik "Ka23k" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ceip9i$s43$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > Jest taka sytuacja, przychodzi 'kontroler' (np. z poczty), a ja go nie
    > wpuszczam (bo nie mam takiego obowiazku). Co sie potem dzieje?
    > A jezeli zauwazy u mnie na domu antene TV, to co? :-)

    Zawsze możesz stwierdzić, że przyjmujesz osoby tylko zapowiedziane,
    skoro jest z poczty może przysłać zapowiedź wizyty... bez naklejania znaczka
    z zapowiedzią, ze przyjdzie do ciebie w dniu ..... o godz. ......
    Wtedy go wpuscisz i sobie pogadacie.

    A jeśli napisze jakiś niekorzystny protokół... to bedzie to nie prawda... bo
    Ty chciałeś go przyjąć, ale masz zasadę...

    Pozdr
    kw1618