  • 1. Data: 2004-10-13 17:05:35
    Temat: Dzialka
    Od: "CECH" <c...@i...pl>

    Mam taki problem z komornikiem i dzialka. Byla sobie dzialka poprzedni
    wlasciciel podzielil ja na dwie dzialki. Jedna rolna druga rolno budowlana.
    Wlasciciel popadl w tarapaty finansowe. Komornik wyastawil na licytacje te
    dwie dzialki. Kupilem jedna z nich ta rolna. Problem tkwi w tym ze dzialka
    rolna ma na swoim terenie dwa budynki a byla sprzedawana jako dzialka rolna.
    Jak to sie ma do mojej sytuacji czy przetarg mozna anulowac ? Ta druga
    dzialka jest niesprzedana nikt jej nie chcial ! Czy nastapil jakis blad ze
    te budynki zaliczono do mojej ziemi ?

  • 2. Data: 2004-10-14 09:25:45
    Temat: Re: Dzialka
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    CECH pisze:

> [...]
    > licytacje te dwie dzialki. Kupilem jedna z nich ta rolna. Problem tkwi w
    > tym ze dzialka rolna ma na swoim terenie dwa budynki a byla sprzedawana

    niema przeszkod, by budynki staly na rolnejdzialce..

    > Jak to sie ma do mojej sytuacji czy przetarg mozna
    > anulowac ? Ta druga dzialka jest niesprzedana nikt jej nie chcial ! Czy
    > nastapil jakis blad ze te budynki zaliczono do mojej ziemi ?

    Jak to "zaliczono"..
    Nie wisz co kupiles ?

    Boguslaw