  • 141. Data: 2024-03-28 17:03:24
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Mar 2024 20:34:15 +0100, alojzy nieborak wrote:

    > Nie wiadomo. Wiadomo że pełowcom coś się w głowach poprzestawiało i
    > Antkowe wojska obrony terytorialnej już są OK.

    Po doświadczeniach ukraińskich ... może to nie taki głupi pomysł.
    Tylko trzeba zweryfikować kadre, model, żołnierzy :-)

    J.

  • 142. Data: 2024-03-28 17:16:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Mar 2024 20:36:51 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    rygady-swietokrzyskiej-nsz-oraz-zbiorka-podpisow/

    > No właśnie - ja kiedyś widziałem autobusy pełne kiboli.

    > No własnie - niby na mecz czy z meczu jechali, ale przecież pewnie
    > normalnie reż z komunikacji korzystają... Lepiej nie jeżdzić autobusem,
    > zwłaszcza po mości łazienkowski, bo tam większość to kibole:P

    Po prawdzie ... może lepiej nie jeździc, bo kibole wiadomo - mogą
    obić.

    > Akurat nie wiem kto w tym przypadku strzelał i gdzie, ale antifa to
    > takie same gamonie jak naziołki.

    Chodziło mi o to, że interesują się ofertą sklepów z bronią :-)

    >>> https://olesnica.naszemiasto.pl/strzelecki-piknik-z-
    dobroszyckim-wilkiem/ar/c1-7300355
    > No "ku chwale ojczyzny":P

    Hasło szczytne, ale może naziolskie.

    Chodziło mi jednak o wskazanie tych nazioli wśród organizatorów, tak
    kontretnie.
    Blisko, moze w tym roku pojadę.

    > Więcej. W sumie to będzie bliżej 10. Raz trafiłem na mafię, ale to na
    > Ukrainie:P

    Nie wykluczam, ze polska mafia gdzies trenuje, a strzelnica to
    właściwe miejsce...

    > No przecież że nazizmu i ja się nabrałem. Nawet ostatnio z młodym na
    > defiladzie byłem, a tam panie to już czołgi...

    Gruby kaliber :-)

    > Bo większość z nich to zwykli narodowcy.

    Ale są też nazisci/faszysci od hitlera.

    A narodowcy ... nie zapraszają gosci zagranicznych?

    Widac antysemityzm jednoczy ponadnarodowo :-)

    J.

  • 143. Data: 2024-03-28 17:20:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Mar 2024 23:40:39 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    > by sobie postrzelać, nawet z nastolatkiem, a żaden z nas nie ma ani
    > ciągot paramilitarnych, ani tym bardziej nacjonalistycznych. MZ takich
    > ludzi jest większość. Przekonanie, że strzelnice są zdominowane przez
    > nazioli i innych maniaków broni, bierze się stąd, że łaczy się ich
    > własnie ze strzelnicami od strony numerów jakie od czasu do czasu
    > wywijają. Policja znalazła w mieszkaniu Andrzeja W, kilkanaście sztuk
    > nielegalnej broni. Andrzej W był bywalcem pobliskiej strzelnicy. No to
    > jak raz, cała reszta bywalców tej strzelnicy tez ma w domu nielegalną

    Ale ale ... Andrzej W strzelał na tej strzelnicy ze swojej broni,
    ze strzelnicowej, czy nie ma zwyczaju sprawdzać pozwolenia na bron
    - przychodzi i strzela, to widać ma legalnie...

    Jeszcze jest kwestia sprzedaży amunicji ... tu się chyba nie da bez
    zezwolenia?
    No ale jak przychodzi czlowiek postrzelać ze strzelnicowej broni,
    to rachunek na amunicję dostaje ?

    J.

  • 144. Data: 2024-03-28 18:58:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2024 o 13:50, Kviat pisze:

    > Nie dramatyzuj.
    > Ja też byłem na strzelnicy.

    No widzisz, czyli nie tylko naziołki. A co pan robił w damskiej toalecie?;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 145. Data: 2024-03-28 19:14:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2024 o 17:16, J.F pisze:

    > Po prawdzie ... może lepiej nie jeździc, bo kibole wiadomo - mogą
    > obić.

    Najlepiej z domu nie wychodzić:P

    > Nie wykluczam, ze polska mafia gdzies trenuje, a strzelnica to
    > właściwe miejsce...

    NIe ma żadnej mafii:P

    > Gruby kaliber :-)

    No... 120mm:P Ale były jeszcze kraby 155:P

    > Ale są też nazisci/faszysci od hitlera.

    Faszyści to w zasadzie od benito:P

    > A narodowcy ... nie zapraszają gosci zagranicznych?
    >
    > Widac antysemityzm jednoczy ponadnarodowo :-)

    ;) No to wychodzi na to że jestem ponadnarodowym naziołkiem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 146. Data: 2024-03-28 20:51:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Mar 2024 19:14:12 +0100, Shrek wrote:

    > Najlepiej z domu nie wychodzić:P

    > NIe ma żadnej mafii:P

    Ano - nasza dzielna policja nie taka nieudaczna, i rozbiła ...

    > Faszyści to w zasadzie od benito:P

    W zasadzie, ale urodzin Benito to chyba w Polsce nikt nie obchodzi.

    Nie zasłuzył - Zydow nie mordował ? :-)

    J.

  • 147. Data: 2024-03-28 20:57:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2024 o 20:51, J.F pisze:

    > Ano - nasza dzielna policja nie taka nieudaczna, i rozbiła ...

    No to jej jedyny poważny skces jak dla mnie. Choć tak po prawdzie to nie
    zasługa policji a że bardziej się opłaca inna działalnośc obecnie:P A
    tekst "nie ma żadnej mafii" to pdk:P

    > W zasadzie, ale urodzin Benito to chyba w Polsce nikt nie obchodzi.
    >
    > Nie zasłuzył - Zydow nie mordował ? :-)

    No ale tak czysto technicznie to nazistowskie niemcy to nie faszyzm a
    nazizm:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 148. Data: 2024-03-29 04:39:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-28, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > ze strzelnicowej, czy nie ma zwyczaju sprawdzać pozwolenia na bron
    > - przychodzi i strzela, to widać ma legalnie...

    Strzelał ze strzelnicowej. To nie ważne z jakiej strzelał, a ważne że
    był maniakiem militariów.

    --
    Marcin