  • 131. Data: 2024-03-25 06:19:39
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jest dokładnie wręcz przeciwnie. Jeśli nie wprost, to zwykle są to
    > sympatycy. To norma w tym środowisku, a nie margines.

    Tak, tak...

    > Masz jakieś naiwne wyobrażenie o tej branży na postawie przejażdżki
    > czołgiem i czterech wizytach na strzelnicy, bo dałeś się nabrać na
    > retorykę fajnostrzelectwa pod płaszczykiem sportu, rekreacji i
    > rodzinnych pikników z kiełbaskami, o czym na "patriotycznych" stronach
    > piszą wprost, nawet się z tym nie kryją - żeby właśnie takiej retoryki
    > używać, bo to działa.
    > Czego jesteś najlepszym przykładem.

    Masz jakąś obsesję.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 132. Data: 2024-03-26 19:33:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Mar 2024 01:43:00 +0100, Kviat wrote:
> [...]

    tlo-1.jpg
    jer/6e/d9/5664193807d635377c87919b81c8.jpeg

    > Chodzisz z dzieckiem na spotkania nazioli w lesie regularnie, w celu
    > "uczenia się dyscypliny, samodyscypliny i integracji z jakąś grupą ludzi
    > o podobnych zainteresowaniach, oraz w celu spędzania czasu z rodzicami,
    > jeśli biorą w tym udział"?

    Sprawdzic czy nie harcerz?

    (harcerstwo - paramilitarna organizacja mająca na celu ...)

> [...]
    > dzieciaka do zbierania grzybów i integracji z grzybiarzami, o tyle
    > prowadząc go na strzelnicę możesz raczej liczyć tylko na integrację z
    > miłośnikami broni palnej.
    > Bo - i to już ci wcześniej wytłumaczyłem - na integrację z przypadkowym
    > człowiekiem, który "raz sobie przyszedł" postrzelać raczej liczyć nie
    > możesz.
    >
    > Dyskusja jest o celowym i z premedytacją regularnym przyzwyczajaniem
    > _dziecka_ do broni palnej, wychowywaniu _dziecka_ w atmosferze kultu do
    > broni palnej w towarzystwie jej wyznawców na strzelnicy, a ty

    No i słusznie, przyzwyczaisz dziecko, to na starość nie będzie ci
    władza odbierała broni, bo "suweren tak chce" :-)

    > wyskakujesz z tekstami, że przecież nic się nie stanie jak sobie raz
    > pójdzie... że gdy _dorosły_ raz pójdzie to nie ma problemu... że _ty_
    > raz czołgiem jechałeś i nie nabrałeś ochoty do robienia rozpierduchy...
    > No serio?

    A tymczasem ...

    https://tvn24.pl/swiat/holandia-kilkulatek-udusil-dz
    iewiec-zwierzat-w-mini-zoo-nie-okazal-zadnych-emocji
    -st7828705

    ZOO trzeba zamknąć.
    Gromadzi psychopatów i rozwija mordercze skłonności.

    J.

  • 133. Data: 2024-03-26 20:18:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Mar 2024 23:48:00 +0100, Kviat wrote:

    > Jest dokładnie wręcz przeciwnie. Jeśli nie wprost, to zwykle są to
    > sympatycy. To norma w tym środowisku, a nie margines.
    > Czego się spodziewasz na takiej strzelnicy wpadając tam okazjonalnie raz
    > na kilka lat? Że koleś prowadzący cię na stanowisko zacznie ci się
    > zwierzać, że w zasadzie to on nie ma nic przeciwko lewakom (żydom...
    > itd.) i strzela do tarczy dla sportu i rekreacji, ale nigdy nie wiadomo
    > kiedy może to się przydać? Serio?
    >
    > https://www.onr.com.pl/2020/08/10/turniej-o-puchar-b
    rygady-swietokrzyskiej-nsz-oraz-zbiorka-podpisow/

    Ale zaraz zaraz - czy z tego wniosek, ze strzelnice są pełne
    nazioli/narodowców, czy że raz do roku?

    No dobra - skoro są zawody, to pewnie przychodzą i na treningi ...

    > https://frontstory.pl/marsz-niepodleglosci-nazizm-na
    cjonalizm-miedzynarodowka/

    > "(...)Robert Bąkiewicz (...) Dziś ma tzw. brygady w każdym województwie
    > i kilkunastu miastach za granicą (m.in. Londynie, Madrycie, Rzymie). Nie
    > angażuje się w działalność parlamentarną, nie wystawia kandydatów w
    > wyborach. W 2015 r. wystąpił z Ruchu Narodowego. Stawia na pracę u
    > podstaw: szkolenia, wykłady, treningi na strzelnicach (...)"
    >
    > https://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,24251136,dob
    rzy-polacy-maluja-swastyki-jak-skrajna-prawica-zdoby
    wa.html

    > "Burmistrz Raszkowa zaprosił nacjonalistów. Trenują strzelanie z
    > kałasznikowa do wrogów ojczyzny."

    Wow, Raszków zrobił sobie strzelnicę?
    Hm, google mowi że to Kurkowe Bractwo Strzeleckie im. Księdza
    Kazimierza Jagielskiego

    https://www.facebook.com/kurkowebractworaszkow/
    https://kbsraszkow.weebly.com/

    Nazisci, nacjonalisci, narodowcy ?

    O, i miedzyszkolny turniej strzelecki ... musi jakies Hitlerjugend :-P

    > https://oko.press/jaszczur-w-wiezieniu-kamraci-na-wi
    ecu-nacjonalistyczny-patostreamer-zaklada-partie

> [...]
    > hukowa, a nie wojskowa. Jeden ze sklepów z bronią i amunicją znajdujący
    > się na warszawskim Gocławiu zamieścił swego czasu zdjęcie Marcina O. ze
    > strzelbą Mossberg Maverick 88 oraz Wojciecha O. z karabinkiem SKS
    > produkcji radzieckiej opatrzonym napisem ,,śmierć wrogom ojczyzny" i
    > nałożonym bagnetem. Właściciele sklepu napisali ,,Tych klientów gościmy
    > chyba po raz 10. SKS po tuningu jest naprawdę wyjątkowy! Dziękujemy!".
    > Sklep usunął zdjęcie popularnych w sieci klientów po kilku negatywnych
    > komentarzach ze strony użytkowników Facebooka."

    popatrz pan popatrz ... antyfaszysci tez interesują się bronią ?

    > https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/powazne-do
    tacje-mon-dla-srodowiska-zwiazanego-z-organizacjami-
    faszystowskimi/rnwq5zs

    > "W ciągu dwóch lat resort obrony przeznaczył 320 tys. zł na fundację i
    > stowarzyszenie, których lider Karol Wołek jest powiązany z
    > ekstremistycznymi organizacjami nawiązującymi do ideologii faszyzmu i
    > narodowego socjalizmu.(...)
    > Obie organizacje prowadzą działania, ,,głównie edukacyjne i wychowawcze,
    > kształtujące postawy obywatelskie, patriotyczne oraz wzbogacające
    > tożsamość i świadomość społeczeństwa" - czytamy na stronie internetowej
    > jednej z nich.(...)

    Ale z drugiej strony ... kto pójdzie bronić Ojczyznę w razie
    zagrożenia militarnego? Ty?

    > Turniej Strzelecki im. ppłk. Leonarda Zub-Zdanowicza ps. ,,Ząb", za który
    > MON zapłaciło 14,8 tys. zł., również trwał jeden dzień. Większość
    > resortowej dotacji przeznaczono na przeprowadzenie zawodów, zakup
    > amunicji oraz obsługę instruktorską i sędziowską. Kto prowadził zawody,
    > sędziował i instruował? Od kogo kupiono amunicję? Nie dowiedzieliśmy się
    > tego ani od resortu obrony, ani od Karola Wołka.

    Z drugiej strony amunicja swoje kosztuje, moze sie nie ma co pytać od
    kogo kupiono. Od firmy legalnie handlującej amunicją.

    > W ramach tego projektu
    > przeszkolono uczestników ,,z zakresu bezpieczeństwa na strzelnicy", a
    > także ,,upowszechniono i wykorzystano prozdrowotne, społeczne, edukacyjne
    > i wychowawcze walory sportu".
    >
    > Właściciele tych strzelnic nie wiedzą z kim mają do czynienia?
    > Instruktorzy? Sędziowie?
    > No litości...

    Jesli taki otwarty turniej, to moze więcej na nim otwartych
    uczestników. A jak prowadzili instruktorzy z papierami ... to gdzie ci
    naziole ?

    > Wręcz przeciwnie.
    > http://niezlomnypatriota.pl/tagi/strzelnica-konin/
    > http://niezlomnypatriota.pl/narodowy-dzien-pamieci-z
    olnierzy-wykletych-na-strzelnicy-w-potaznikach-kolo-
    konina/

    I zamykać strzelnicę, bo raz do roku się tam piknik militarny odbywa ?

    http://niezlomnypatriota.pl/strzelnica-konin-relacja
    -wideo-z-narodowego-dnia-pamieci-zolnierzy-wykletych
    /
    i gdzie tu te naziolskie tresci?
    Piosenka co prawda z gatunku nachalnej propagandy ...

    > https://olesnica.naszemiasto.pl/strzelecki-piknik-z-
    dobroszyckim-wilkiem/ar/c1-7300355
    > "10 strzałów ku chwale ojczyzny"

    Ale to z jakimi naziolami połączone ?

    to był rok 2019.
    Powtórki chyba nie było, aczkolwiek KS Wilk organizuje jakies imprezy
    w rejonie.

    https://www.skswilk.pl/
    jeśli to to samo ... to którzy to naziole ?

    > Masz jakieś naiwne wyobrażenie o tej branży na postawie przejażdżki
    > czołgiem i czterech wizytach na strzelnicy,

    No, jesli przy czterech wizytach nie trafil na jakies naziolskie
    zgromadzenia, to już o czymś swiadczy ...

> [...]
    > rodzinnych pikników z kiełbaskami, o czym na "patriotycznych" stronach
    > piszą wprost, nawet się z tym nie kryją - żeby właśnie takiej retoryki

    No ale w koncu na tych rodzinnych piknikach to mamy propagande
    strzelectwa, patriotyzmu, czy nazizmu?

    P.S. Ten nazizm w Polsce to mnie troche dziwi, biorąc pod uwagę
    historię, ale widać jest ...

    J.

  • 134. Data: 2024-03-26 20:34:15
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-03-26 o 20:18, J.F pisze:

    > Ale z drugiej strony ... kto pójdzie bronić Ojczyznę w razie
    > zagrożenia militarnego? Ty?

    Nie wiadomo. Wiadomo że pełowcom coś się w głowach poprzestawiało i
    Antkowe wojska obrony terytorialnej już są OK.

  • 135. Data: 2024-03-26 20:36:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2024 o 20:18, J.F pisze:

    rygady-swietokrzyskiej-nsz-oraz-zbiorka-podpisow/

    > Ale zaraz zaraz - czy z tego wniosek, ze strzelnice są pełne
    > nazioli/narodowców, czy że raz do roku?

    No właśnie - ja kiedyś widziałem autobusy pełne kiboli.

    > No dobra - skoro są zawody, to pewnie przychodzą i na treningi ...

    No własnie - niby na mecz czy z meczu jechali, ale przecież pewnie
    normalnie reż z komunikacji korzystają... Lepiej nie jeżdzić autobusem,
    zwłaszcza po mości łazienkowski, bo tam większość to kibole:P

    > popatrz pan popatrz ... antyfaszysci tez interesują się bronią ?

    Akurat nie wiem kto w tym przypadku strzelał i gdzie, ale antifa to
    takie same gamonie jak naziołki.

    dobroszyckim-wilkiem/ar/c1-7300355

    > Ale to z jakimi naziolami połączone ?

    No "ku chwale ojczyzny":P

    > No, jesli przy czterech wizytach nie trafil na jakies naziolskie
    > zgromadzenia, to już o czymś swiadczy ...

    Więcej. W sumie to będzie bliżej 10. Raz trafiłem na mafię, ale to na
    Ukrainie:P

    > No ale w koncu na tych rodzinnych piknikach to mamy propagande
    > strzelectwa, patriotyzmu, czy nazizmu?

    No przecież że nazizmu i ja się nabrałem. Nawet ostatnio z młodym na
    defiladzie byłem, a tam panie to już czołgi...

    > P.S. Ten nazizm w Polsce to mnie troche dziwi, biorąc pod uwagę
    > historię, ale widać jest ...

    Bo większość z nich to zwykli narodowcy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 136. Data: 2024-03-26 20:38:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2024 o 19:33, J.F pisze:

    > Sprawdzic czy nie harcerz?

    O właśnie - w harcerstwie też byłem i nawet zastanawiałem się czy
    młodego nie zapisać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 137. Data: 2024-03-27 00:40:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    rygady-swietokrzyskiej-nsz-oraz-zbiorka-podpisow/

    > No właśnie - ja kiedyś widziałem autobusy pełne kiboli.

    Wystarczy popatrzeć na tę dyskusję. Może i nie jesteśmy jakąś próbką
    wybitnie reprezentatywną, ale każdy z nas (za wyjątkiem Piotra) poszedł
    by sobie postrzelać, nawet z nastolatkiem, a żaden z nas nie ma ani
    ciągot paramilitarnych, ani tym bardziej nacjonalistycznych. MZ takich
    ludzi jest większość. Przekonanie, że strzelnice są zdominowane przez
    nazioli i innych maniaków broni, bierze się stąd, że łaczy się ich
    własnie ze strzelnicami od strony numerów jakie od czasu do czasu
    wywijają. Policja znalazła w mieszkaniu Andrzeja W, kilkanaście sztuk
    nielegalnej broni. Andrzej W był bywalcem pobliskiej strzelnicy. No to
    jak raz, cała reszta bywalców tej strzelnicy tez ma w domu nielegalną
    broń.

    --
    Marcin

  • 138. Data: 2024-03-27 20:17:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > by sobie postrzelać, nawet z nastolatkiem, a żaden z nas nie ma ani
    > ciągot paramilitarnych, ani tym bardziej nacjonalistycznych.

    Oj tam od razu normalnych. Ja bylem na strzelnicy i jechałem czołgim i
    zobacz co się stało - jestem szurem, antysemimitą i prawakiem:) Co
    prawda okazało się w międzyczasie że skuteczność szczepionek jest
    znacznie niższa niż mówiono i nie zapobiegają transmisji, skuteczność
    lokałtów bezobjawowa, żydzi okazali się naziołkami godnymi pierwowzoru i
    eksterminują rdzenną ludność Palestyny z podobnym zapałem jak niemcy
    (można tak mówić - to w końcu hitlerowcy byli;)) w 41 roku i coraz
    wyraźniej mówią o likwidacji getta w gazie. A scena polityczna odjechała
    tak w lewo że lekko odchylony lewicowo jeśli chodzi o poglądy
    światopoglądowe centrowiec z początków XX wieku dziś jest już konkretnie
    po prawej stronie. Ale to wszystko od tego że poszedłem na strzelnicę;)

> [...]
    > nielegalnej broni. Andrzej W był bywalcem pobliskiej strzelnicy. No to
    > jak raz, cała reszta bywalców tej strzelnicy tez ma w domu nielegalną

    Ten busiarz co mi moto zajebał to jest instruktorem strzeleckim i miał
    całkiem legalnie dużo broni:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 139. Data: 2024-03-28 13:50:48
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 27.03.2024 o 20:17, Shrek pisze:

    > Oj tam od razu normalnych. Ja bylem na strzelnicy i jechałem czołgim i
    > zobacz co się stało - jestem szurem, antysemimitą i prawakiem:) Co
    > prawda okazało się w międzyczasie że skuteczność szczepionek (...)

    Nie dramatyzuj.
    Ja też byłem na strzelnicy.
    I tak samo jak w przypadku szczepionek jestem daleki od wyciągania
    wniosków na podstawie tego, co widzę przez okno.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 140. Data: 2024-03-28 17:00:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Mar 2024 13:50:48 +0100, Kviat wrote:

    > Nie dramatyzuj.
    > Ja też byłem na strzelnicy.

    Jak tak mogłeś pójść do tych nazioli?

    No i co - poszedłeś i zastałeś tam wiec nazioli ?

    J.