    From: WK<v...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Konkurs SC wygrany a jednak nie przyjęty
    Date: Wed, 13 Jul 2005 09:49:32 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Witam

    Proszę o pomoc.

    Przeszedłem trzy etapy konkursu na stanowisko w Służbie Cywilnej /info. z
    Biuletynu/. Dostałem informację o przyjęciu mojej kandydatury oraz po zgłoszeniu
    się do kadr wszelkie wytyczne dotyczące przejścia do nowej pracy /badania,
    rozwiązanie umowy z poprzednim pracodawcą itp./. Zwolniłem się za
    porozumieniem stron u dotychczasowego pracodawcy i przystąpiłem do
    wykonywania badań lekarskich do nowej pracy, lecz dowiedziałem się, że przyszły
    pracodawca "rozmyślił się" odgórne polecenie redukcji etatów, więc nie może mnie
    przyjąć...

    Co robić? Czy mam jakieś prawa? Jak najlepiej wybrnąć z tej sytuacji?

    -> http://usenet.pomocprawna.info