  • 61. Data: 2006-02-12 10:54:08
    Temat: Re: Konferencja prasowa min.Ziobro
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    name napisa?(a):

    > Bo kurwy w togach powinno wywozic sie na taczkach.

    Mia?es' na temat w?asnej mamusi porozmawiac' z nia; osobis'cie a nie
    s'miecic' tutaj. Sprawy osobiste za?atwiaj na priva.

  • 62. Data: 2006-02-12 11:54:44
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

    > A ty masz choćby elementarną wiedzę prawniczą?
    > Prof. Gardocki napisał podręcznik, z którego uczy się znaczna część
    > studentów prawa. Ziobro pewnie też się z niego uczył. Czy ubliżanie
    > godniejszym od siebie sprawia ci przyjemność?

    Przestań dyskutować z trolem. Nie widzisz, że jest to osobnik chory
    umysłowo.

  • 63. Data: 2006-02-12 12:47:43
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    To bardzo poważny argument.
    Jesli pomyśleć, ile milionów nazistów czytało Mein Kampf.
    A może właśnie dlatego mamy prawo, jakie mamy i prawników, jakich mamy??
    JaC

  • 64. Data: 2006-02-12 13:03:17
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    666 napisał(a):

    > To bardzo poważny argument.
    > Jesli pomyśleć, ile milionów nazistów czytało Mein Kampf.
    > A może właśnie dlatego mamy prawo, jakie mamy i prawników, jakich mamy??
    > JaC

    1. Odpisuj pod cytatem,

    2. Porównanie jest co najmniej nie na miejscu.

    3. Czytałeś podręcznik prof. Gardockiego? Co konkretnie masz mu do
    zarzucenia?

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 65. Data: 2006-02-12 16:17:30
    Od: late <w...@b...com.pl>

    On Sun, 12 Feb 2006 09:55:45 +0100

    Otto von Falkenstein <F...@g...pl> wrote:

    > kangaroo napisa?(a):

    ubecko-peerelowskich, jak Gardocki.

    > Nie. Wskazuj? tylko na absurdalno?ae twojej wypowiedzi. Bo byscie "spoza
    > uk?adu" to ?aden atut.

    Widac jest, skoro establiszment jest w panice.

    >Atutem jest wiedza i do?wiadczenie.

    MOwisz o wyroku na Sokolowskiego? Rzeczywiscie wiedza i doswiadczenie.

    ... w korupcji.

    Gardocki musial wspolpracowac z bezpieka.

    > A ty masz choaeby elementarn? wiedz? prawnicz??
    > Prof. Gardocki napisa? podr?cznik, z którego uczy si? znaczna cz??ae
    > studentów prawa. Ziobro pewnie te? si? z niego uczy?.

    Pewnie wlasnie tylko z tego podrecznika korzystal :-P

    > Twoje prawo. A jakies argumenty za takim stanowiskiem? Czy tylko
    > "kiepski, ale spoza uk?adu?"

    nie tylko, a az.

    > Efektem wrzucenia granatu w szambo jest zasyfienie ca?ej okolicy.

    Mozna zmyc, i szamba wiecej nie bedzie.

    > g?ówn? cech? m?odych gnewnych jest dzia?anie bez ?wiadomo?ci
    > konsekwencji swych czynów. Czyta?e? promowane przez Ziobr? zmiany w
    > prawie? Je?eli to przejdzie to Strasbourg b?dzie mioa? u?ywanie. Polecam
    > projekt ustawy o s?dach 24 godzinnych. Pozbawienie prawa do obrony,
    > nadu?ywanie aresztu itp.

    A gdzie byles bucu kiedy wydawano wyrok na Sokolowskiego?

    > Uwa?asz, ?e wiedza prawnicza cz?owieka, który obla? egzamin
    > prokuratorski jest wi?ksza ni? profesora prawa, I prezesa S?du Najwy?szego?

    a co w tym dziwnego? Nie widziales nigdy bucow w tytulami profesorow?

    > "przesta? pisaae brednie. Strasbourg w tym wyroku nikogo nie "zgnoi?",
    > wskaza? jedynie na naruszenie prawa.

    narusznie FUNDAMENTALNYCH praw (tak jest w tytule Konwencji) nazywasz drobnostka?
    Widze ze masz mentalnosc typowej ubeckiek kurwy w todze. Nadajesz sie na sedzeigo SN.
    Znaczy w panstwie prawa.

    > Nazwisko prof. Gardockiego nie pada
    > w tym wyroku.

    pada stanowisko jako winengo zaklepania farsy sadowej.

    > Nie ma tam tez ?adnego odniesienia do funkcji I Prezesa
    > Sadu Najwy?szego.

    Jast oddalenie kasacji za ktora odpowiedzialny jest osobiscie kutas gardocki.

    > Poza tym, jak ci to juz t?umaczono, I Prezes Sadu
    > najwy?szego nie mia? ?adnego zwi?zku z wydniem tego wyroku, ani wp?ywu
    > na jego wydanie.

    jest osobiscie odpowiedzialny za oddalenie kasacji w sprawie gdzie oczywiscie
    manipulowano procedura, zeby skkazac obywatela za krytyke ZChN.

    > Konkretnie: Które wyroki.

    Od czasu wyroku w sprawie Sokolowskiego kutas gardocki przegral
    pare kolejnych spraw.

    > Wska? w których sprawach Strasbourg
    > stwierdzi?, ?e dosz?o do w s?dach korupcji.

    W wyroku Sokolowski vs Poland jest to otwarcie stwierdzone.

  • 66. Data: 2006-02-12 16:18:18
    Od: late <w...@b...com.pl>

    On Sun, 12 Feb 2006 09:05:57 +0100
    "Lookasik" <l...@p...o2.pl> wrote:

    > sedzie nie orzeka wyroku........przestan juz bzdury pisac

    Nie, nie orzeka. I jest tak jeszcze od czasow sprzed 1776 roku.

  • 67. Data: 2006-02-12 16:20:46
    Od: late <w...@b...com.pl>

    On Sun, 12 Feb 2006 09:04:07 +0100
    "Lookasik" <l...@p...o2.pl> wrote:

    > bzdura... nie orzeka o winie
    >
    > no jezeli chcialbys ,zeby o Twoim losie decydowalo dwunastu potencjalnych
    > baranow ,

    Tych baranow wybieraja obie strony i maja prawo przefiltrowac pod katem
    stronniczosci.

    Wiec czlonek KKK nie zostanie lawnikiem w sprawie Murzyna.

    Lepszy taki baran, niz baran z fikcyjnym wyksztalceniem mianowany
    sedzia z klucza partyjnego.

    > którzy nie maja zieolnego pojecia co to jest wina i podatni sa
    > jedynie na paplanie papug to gratuluje

    A na podstawie czego maja orzekac?
    Reportazy z TV, czy tego co im przedstawia sie w sadzie?

  • 68. Data: 2006-02-12 19:27:40
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

> [...]

    -Wiec czlonek KKK nie zostanie lawnikiem w sprawie Murzyna.

    -Lepszy taki baran, niz baran z fikcyjnym wyksztalceniem mianowany

    lawnicy sa zbyt podatni na manipulacje stron to raz a dwa moga nie miec
    bladego pojecia o prawie

    > którzy nie maja zieolnego pojecia co to jest wina i podatni sa
    > jedynie na paplanie papug to gratuluje

    -A na podstawie czego maja orzekac?
    -Reportazy z TV, czy tego co im przedstawia sie w sadzie?

    na podstawie obowiazujacyh przepisów prawa a nie wyobrazenia o nich...
    dlatego jestem za nasza forma wymiaru

  • 69. Data: 2006-02-13 12:50:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> wrote:

    > blad.
    >
    > Poradzi na ogol do 10x wiecej.

    do ilu kg nic nie grozi. Jak widac twoje wypociny to bzdura podobnie jak
    ze skoblem. tutaj wlasciciel hali tez powinien otrzymac informacje jaka
    warstwe sniegu dach utrzyma a nie gdybac. To tak akby w przypadku windy
    wymagal tego od administratora budynku. Skad on niby ma to wiedziec?

    P.

  • 70. Data: 2006-02-13 13:19:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > I opinia o korupcji jest ulamkiem tej w panstwie prawa.

    czyzby?

    ocen mistrzu prace swoich sprawiedliwych lawnikow, ja bym nie chcial
    przez takie bydlo zsotac osadzonym:

    -------------- post Artura D.-----------

    Chodzi o sprawę Rafała Pietrzaka.
    Z tym, że "Cela" i reportaż "Zły dotyk" czasami sprawę nieco upraszczają
    i zniekształcają.
    Zacznijmy od paragrafu:
    http://www.bakers-legal-pages.com/pc/22021.htm
    Formalnie nie jest zakazane mycie narządów płciowych dzieci gołą ręką,
    ale w praktyce jest to unikane z uwagi na powyższe.

    Sprawa wyglądała tak (poczytałem trochę różnych polonijnych forów etc. -
    np.http://www.varsoviana.net/~site/Scripts_NewGuest/
    NewGuest.dll?CMD=CMD...)

    Rafał Pietrzak przyjechał do Teksasu w 1990 r. namówiony przez swego
    kuzyna (Bergmana). Po kilku latach zdobył w końcu "Zieloną kartę" i
    zaczął pracować w restauracji luksusowego hotelu (został szefem sali).
    Poznał tam Berthę Alverengę 2-krotną rozwódkę z dwójką dzieci i
    zamieszkał z nią (Bertha zaszła w ciążę).
    Bertha inteligencją nie grzeszyła i szukała chłopa, żeby się zajmował
    jej sprawami. :-)
    Rafał wszedł w tę rolę. W 1996 r. u córki Berthy Doris zaczęły się
    krwawienia z pochwy.
    Rafał zajął się sprawą i ustalił wizytę w szpitalu. Przed wizytą Doris
    miała krwawienie i biegunkę, więc Bertha kazała Rafałowi ją umyć i
    zawieźć do szpitala.
    W szpitalu podczas zbierania wywiadu powiedział lekarzowi, że musiał ją
    myć "głęboko". Lekarz wezwał pracownice CPS (Child Protective Service),
    które wezwały policję.
    W szpitalu okazało się, że Doris ma wrodzoną przetokę
    pochwowo-odbytniczą, która zaczęła krwawić - zoperowano ją.
    Na komisariacie Rafał Pietrzak zrobił głupi błąd i powiedział, że chce
    być przesłuchiwany bez adwokata. Doświadczeni policjanci wyciągnęli
    (wmówili mu) odeń, że podczas mycia "wsadził" dziewczynce początek palca
    do pochwy i odbytu, żeby lepiej umyć ją - oskarżyli go o to (powyższy
    paragraf).
    Sprawą zajęła się ambitna prokuratorka Sharon Curtis (była to jej 100.
    sprawa), która nastraszyła głupiutką Berthę, że jej zabiorą dzieci,
    jeśli będzie broniła Rafała.
    Rafał wynajął adwokata, który zaczął wszystko "odkręcać", ale wtedy
    wmieszał się Bergman i zaproponował, żeby obrońcą został adwokat
    Danforth - przyjaciel Bergmana. Danforth dotąd zajmował się wyłącznie
    drobnymi sprawami typu niezapłacony mandat etc. Z usług poprzedniego
    adwokata zrezygnowano (niby z powodu kosztów i lekceważenia Rafała).
    Cały proces to była farsa - ambitna prokuratorka ośmieszała głupiego
    Danfortha, który wymyślał różne sposoby obrony i zrobiła z Rafała
    wielkiego zbrodniarza (a mógł się "wykpić" wyrokiem w zawieszeniu, bo to
    nie był gwałt, tylko nieumyślna penetracja).
    W Teksasie przysięgli decydują o karze (nie tylko o winie oskarżonego -
    sędzia zawodowy podaje tutaj, jaki jest wymiar kary minimalny,
    maksymalny i w dotychczasowych precedensach, a przysięgli określają
    karę). A ponieważ tam za przestępstwo seksualne można dostać nawet 99
    lat, to przysięgli zrobili "loterię" i wyszło im 30 lat.
    W pierwszym więzieniu Rafała przecwelili Murzyni, w następnym Meksykanie
    (w końcu siedzi za pedofilię). Poza tym adwokat przegapił termin
    składania apelacji i wyrok się uprawomocnił.
    I teraz Rafał jest w złej sytuacji - apelacji nie przyjmą, gubernator
    nie ułaskawi go (w Teksasie i pedofilia - wolne żarty), a do zwolnienia
    warunkowego może nie dożyć (skazany za pedofilię).