  • 1. Data: 2003-10-13 14:10:52
    Temat: Koncesja na sprzedaz alkoholu
    Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <t...@n...pl>

    Witajcie, chcialbym rozkrecic interes ,lecz nie wiem ile kosztuje koncesja
    na sprzedaz alkoholu tzn. na piwo, wino i wodke? Gdzie trzeba to zalatwiac?
    Jeszcze jedno jesli mam dzialalnosc gospodarcza to jakie sa oplaty
    miesieczne jesli mam rente socjalna z zusu?
    Dzieki za odpowiedz.
    seba

  • 2. Data: 2003-10-15 13:26:37
    Temat: Odp: Koncesja na sprzedaz alkoholu
    Od: "asia" <j...@g...pl>

    Witaj,
    zajrzyj do ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
    z dnia 26 października 1982 r. lub zadzwoń do urzędu miasta/gminy do
    wydziału handlu/gospodarczego itp.
    Tam dowiesz się wszystkiego o opłatach za korzystanie z zezwolenia na
    sprzedaż napojów alkoholowych.

    pozdrawiam

    Joanna

    Użytkownik Sebastian Piotr Jasielski <t...@n...pl> w wiadomości