  • 1. Data: 2003-10-13 11:03:02
    Temat: urlop wypoczynkowy
    Od: Kali<k...@o...pl>

    czy ktos mógłby mi to potwierdzić?
    15.09.2003 r.przyjelismy pracownika (staz pracy 23 lata), ostatnie
    zatrudnienie w 2002 r., czy w tej syutacji przysluguje mu caly urlop
    wypoczynkowy - 26 dni?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-10-13 13:25:23
    Temat: Re: urlop wypoczynkowy
    Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl>

    Kali wrote:

    > czy ktos mógłby mi to potwierdzić?
    > 15.09.2003 r.przyjelismy pracownika (staz pracy 23 lata), ostatnie
    > zatrudnienie w 2002 r., czy w tej syutacji przysluguje mu caly urlop
    > wypoczynkowy - 26 dni?

    Od 1.01.2004 owszem.
    Ale teraz to urlop proporcjonalny.
    Zdaje sie, ze 4/12 z 26 dni. Wychodzi mi, ze 9 dni.
    Ale moze ktos mnie poprawi!

    Dominika

  • 3. Data: 2003-10-14 06:32:02
    Od: Kali<k...@o...pl>

    ja tez tak mysle, ale wyczytałam cos takiego:
    "interpretując ściśle przepisy urlopowe nalezy zająć stanowisko, iż
    zasada proporcjonalności urlopu ma zastosowanie tylko w sytuacji, gdy
    ustanie poprzedniego i nawiązanie nowego zatrudnienia mają miejsce
    w tym samym roku kalendarzowym. Jeśli jednak nowa umowa o pracę
    jest nawiązywana w roku następnym, to przysługuje urlop w pełnym
    wymiarze bez względu na dzień podjęcia nowego zatudnienia"
    hmmm...troszke to jest niesprawiedliwe...
    chyba zadzwonie do Inspekcji Pracy...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-10-14 06:47:41
    Od: Kali<k...@o...pl>

    zadzownilam...urlop nalezy sie proporcjonalny :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info