  • 1. Data: 2002-12-03 17:40:23
    Temat: Komputer -PILNE!!!!!!!!!!!!!
    Od: p...@o...pl

    CZe!
    Mam poważny problem. Liczę na waszą pomoc!
    Przeszło 2 lata temu kupiłem kompa w Optimusie :( . Gwarancja na niego już
    mineła a zepsół mi się dysk twardy. Na obudowie twardziela jest napisane,że
    gwarancja obejmuje 3 lata (w kwietniu minie 3 lata)
    W serwisie nie uwzględniono mi gwarancji. Dlaczego? Według mnie powinni
    naprawidź mi dysk.czy MAM RACJĘ?
    CO MAM ROBIĆ? gdzie mogę szukać pomocy? Czy mam szansę załatwić tą sprawę?
    Proszę o SZYBKĄ odpowiedź.

  • 2. Data: 2002-12-03 18:19:40
    Temat: Re: Komputer -PILNE!!!!!!!!!!!!!
    Od: Krzysztof Kotkowicz <k...@h...jmg.com.pl>

    p...@o...pl wrote:

    > W serwisie nie uwzględniono mi gwarancji. Dlaczego? Według mnie powinni
    > naprawidź mi dysk.czy MAM RACJĘ?

    Nie powinni - Zalezy od umowy.

    > CO MAM ROBIĆ? gdzie mogę szukać pomocy? Czy mam szansę załatwić tą sprawę?
    > Proszę o SZYBKĄ odpowiedź.

    U producenta dysku, ktory daje Ci gwarancje na 3 lata.

    --
    + LANcaster + http://krkotkow.unixnetworks.org/~krkotkow +
    + k...@h...jmg.com.pl + +48 609 387 563 +

  • 3. Data: 2002-12-03 18:49:21
    Temat: Odp: Komputer -PILNE!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Wuj" <w...@i...no_spam.pl>

    > U producenta dysku, ktory daje Ci gwarancje na 3 lata.

    tak tylko o sklep tak obcina gwarancje i robi to niezgodnie z prawem
    kolega zaniósł hdd po takim samym okresie jak ty i wspomniał o tym
    pan króciótko pomyslał i wzioł do naprawy dysk

    wuj

  • 4. Data: 2002-12-03 19:37:44
    Od: Krzysztof Kotkowicz <k...@h...jmg.com.pl>

    Wuj wrote:

    > tak tylko o sklep tak obcina gwarancje i robi to niezgodnie z prawem

    Po pierwsze, uzywaj znakow przestankowych takich jak przecinek np.
    Po drugie, robi to jak najbardziej zgodnie z prawem.
    Przedmiotem gwarancji jest ZESTAW KOMPUTEROWY. A nie jego poszczegolne
    komponenty.
    Po trzecie wycinaj nie potrzebne fragmenty.

  • 5. Data: 2002-12-03 20:08:02
    Od: p...@o...pl

> [...]
    >
    > wuj
    >
    > Jak zawioze dysk do naprawy do producenta, to będę musiał pokryć koszty
    naprawy?

  • 6. Data: 2002-12-04 16:54:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Umieszczona na dysku gwarancja wiąże Cię nie z OPTIMUS-em, bo on dał 1 rok
    gwarancji, tylko z producentem dysku. Ustal przedstawiciela producenta w
    Polsce i tam zwróć się o pomoc. Ewentualnie możesz wystąpić z takim
    zapytaniem do OPTIMUSA. Myślę, że powinni wskazać Ci firmę, która realizuje
    reklamacje na te dyski. Oni musieli od kogoś to kupować. Najgorsze, co może
    nastąpić, to to, że okaże się, że producent nie ma w Polsce przedstawiciela.
    Oczywiście gwarancja nadal wiąże, tyle, że ty będziesz musiał zawieść dysk
    np. na Tajwan, co w praktyce może się okazać nieopłacalne. No i ostatnia
    uwaga. Zwróć uwagę na datę z tamtej gwarancji. Pamiętaj, że termin tamtej
    gwarancji biegnie od chwili zakupu dysku przez OPTIMUS-a, chyba że co innego
    wynika z jakiejś umowy. Może się okazać, że dysk przeleżał w OPTIMUS-ie dwa
    lata, i gwarancja na dysk skończyła się równo z gwarancja na komputer.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 7. Data: 2002-12-05 13:08:47
    Od: Krzysztof Kotkowicz <k...@h...jmg.com.pl>

    p...@o...pl wrote:

    > naprawy?
    Singapur, Irlandia, etc. bedzie ciezko Ci zawiesc. Proponuje kontakt
    mailowy z producentem, uzyskasz wyczerpujace informacje. Jesli wyslesz
    mi na maila dane producenta i model dysku postaram Ci sie pomoc.