  • 1. Data: 2002-12-03 15:27:04
    Temat: Bezpłatne przyznanie akcji
    Od: "SS" <s...@p...pl>

    Witam

    Właśnie się dowiedziałem, że przegapiłem termin złożenia oświadczenia na
    bezpłatne przyznanie akcji spółki byłym pracownikom BGŻ (termin był do końca
    czerwca 2002; ja zaś w zeszłym wieku przepracowałem kilka lat w tej
    szacownej instytucji). Czy moglibyście poradzić co teraz mógłbym zrobić,
    żeby jednak wejść do puli? Czy to jest normalne, że firmy rozdające akcje
    dają ogłoszenia do prasy, a nie informują byłych pracowników listownie?

    pozdr
    SS

  • 2. Data: 2002-12-04 07:30:26
    Temat: Re: Bezpłatne przyznanie akcji
    Od: "SS" <s...@p...pl>

    Skrzynka Żywca dla pierwszej osoby która wskaże mi efektywne rozwiązanie tej
    sprawy (do odbioru po przydziale akcji). :)

    SS

  • 3. Data: 2002-12-04 21:47:41
    Temat: Odp: Bezpłatne przyznanie akcji
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik SS <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:askav1$29g$...@n...tpi.pl...
    > Skrzynka Żywca dla pierwszej osoby która wskaże mi efektywne rozwiązanie
    tej
    > sprawy (do odbioru po przydziale akcji). :)

    żywca nie pije :-) a myśle,że przespałeś sprawe

    Sandra