  • 1. Data: 2002-12-03 17:55:48
    Temat: paragon fiskalny a faktura VAT
    Od: "aruncio" <a...@s...com.pl>

    w ciągu ilu dni od daty zakupu mogę żądać wystawienia faktury VAT zwracając
    paragon oczywiście?

    pozdr,

  • 2. Data: 2002-12-03 19:29:49
    Temat: Re: paragon fiskalny a faktura VAT
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >w ciągu ilu dni od daty zakupu mogę żądać wystawienia faktury VAT zwracając
    >paragon oczywiście?

    IMHO 7 (o ile czegos nie znowelizowano).

    januszek

  • 3. Data: 2002-12-03 19:40:43
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisał w
    wiadomości news:vf1quu0dutff0tckc1f2cfp9ff0ge81mnp@4ax.com...

    > IMHO 7 (o ile czegos nie znowelizowano).

    To poczytaj odpowiedni watek na pl.soc.prawo.podatki to troche sie zdziwisz.

    Karol

  • 4. Data: 2002-12-03 20:45:52
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    januszek wrote:

    > IMHO 7 (o ile czegos nie znowelizowano).

    A wedle mnie trzy miesiące-patrz ordynacja podatkowa
    Jacek

  • 5. Data: 2002-12-03 21:56:00
    Od: c...@p...onet.pl

    > A wedle mnie trzy miesiące-patrz ordynacja podatkowa
    > Jacek

    Sprzedawca jest obowiązany wystawić Ci rachunek (fakturę) w ciągu 7 dni od dnia
    zgłoszenia takiego żądania. Nie ma jednak takiego obowiązku jeżeli upłynęły 3
    miesiące od dnia wydania towaru (art. 87 ord. pod.). Taką opinię podzielają
    również urzędy skarbowe. Innym problemem jest czy słusznie... Moim zdaniem
    obowiązywać powienien termin 7 dniowy dot. obowiązku wystawiania faktur VAT.
    Wszakże mamy do czynienia ze swoistym "rachunkiem", którego dotyczą
    charakterystyczne unormowania. Jednak jest to problem bardziej teoretyczny, bo
    wiadomo teoria sobie, US sobie.

    Pozdrawiam,
    Ciacho