  • 1. Data: 2005-02-18 23:52:34
    Temat: internet + podatek = zwrot podatku
    Od: "LuLuS" <a...@g...pl>

    Witam

    Znajomy powiedzial mi ze uzyskam ( a dokaldnie rodzice ) zwrot podatku za
    internet - dla mnie to dziwne gdyz nie prowadzimy dzialalnosci gopodarczej
    itp - mamy poprostu wykupiona stala usluge inernetowa u operatora.

    Jak to jest w skrocie z tym podatkiem za internet ???

    dziekuje za odp z gory i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-19 08:11:21
    Temat: Re: internet + podatek = zwrot podatku
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    LuLuS napisał(a):

    > Jak to jest w skrocie z tym podatkiem za internet ???

    Tak samo jak w zeszlym tygodniu i tak samo jak przed dwoma
    tygodniami. Nic sie od tego czasu nie zmienilo... Temat wraca
    co tydzien, wiec po prostu uzyj tego lacza i poczytaj archiwa.

    j.

  • 3. Data: 2005-02-19 10:58:41
    Od: ww <S...@p...onet.pl>

    LuLuS wrote:

    > Jak to jest w skrocie z tym podatkiem za internet ???
    W skrócie to jest tak: VAT na Internet wchodzi od marca '05 i można
    będzie go odliczyć przy wypełnianiu PIT-a za 2005r w 2006r.
    W.W.

  • 4. Data: 2005-02-19 12:21:52
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "ww" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W skrócie to jest tak: VAT na Internet wchodzi od marca '05 i można
    > będzie go odliczyć przy wypełnianiu PIT-a za 2005r w 2006r.

    ale tylko do wysokosci 700 i cos tam zl

  • 5. Data: 2005-02-19 12:28:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ww napisał(a):

    > W skrócie to jest tak: VAT na Internet wchodzi od marca '05 i można
    > będzie go odliczyć przy wypełnianiu PIT-a za 2005r w 2006r.

    Minąłeś się z prawdą mniej więcej w 90 %. Jedyne, co prawdziwe, to lata
    2005 i 2006

    M.