  • 11. Data: 2006-05-17 10:59:25
    Temat: Re: Komornik ?
    Od: e...@w...pl (Tomas)

    Komornicy,,, swietoszki swietojebliwe. Zobaczcie sobie w internecie
    Telekurier poznanski, odcinki sa do pobrania, tam jest kilka dobrych
    odcinkow o komornikach. Kilku siedzi w wiezieniu, inni maja sprawy w toku,
    a jeszcze inni opacaja sady aby bo im sie dobieraja do dupsk.

    Tomas

  • 12. Data: 2006-05-17 11:43:48
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tomas" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    toku,
    > a jeszcze inni opacaja sady aby bo im sie dobieraja do dupsk.

    To samo można powiedzieć o policjantach, prawnikach, lekarzach,
    finansistach, księżach, politykach....itd. Tylko czemu to dowodzi? Że
    uczciwość nie jest cechą uwarunkowaną zawodowo? Nie pierdziel
    więc...świętoszku.

    Fakt, komorników nikt nie lubi, chyba, że ich rodziny. Jednakże oni wykonują
    swoją pracę, dlatego też należy im się za to wynagrodzenie. Najlepiej żyć
    tak, aby żaden z nich do ciebie nie zapukał (bez powodu nie puka).

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 13. Data: 2006-05-17 14:05:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jednakże oni wykonują
    > swoją pracę, dlatego też należy im się za to wynagrodzenie.

    tego nikt nie neguje, problem jest w ich bezkarnosci, tak samo z
    urzednikami us, ktorzy sa zupelnie zwolnieni z odpowiedzialnosci, co
    owoduje ze czesto wydaja bledne decyzje lub wrecz na zlecenie szkodliwe

  • 14. Data: 2006-05-17 20:02:53
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Akulka napisał(a):
    > (bez powodu nie puka).

    Pukają, zdarza im się i to dość często. Obecnie przed nimi obywatel
    jest _prawie_ bezbronny. Te instrumenty, które ma w ręku są niczym wobec
    możliwości komorników.

    pzdr
    MiKeyCo

  • 15. Data: 2006-05-17 20:09:39
    Od: c...@o...pl

    Dnia 17-05-2006 o 09:57:01 Szymon <s...@o...pl> napisał:

    > Komornikowi ktoś zapłacić musi ;)
    > Jeśli egzekucja została wszczęta nawet po uregulowaniu imho komornikowi
    > się
    > należy i może tego dochodzić.

    Tyle że Sąd Najwyższy miał inne zdanie na ten temat kilka dni temu.

    --
    Darek

  • 16. Data: 2006-05-18 04:14:58
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "MiKeyCo" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pukają, zdarza im się i to dość często. Obecnie przed nimi obywatel
    > jest _prawie_ bezbronny. Te instrumenty, które ma w ręku są niczym wobec
    > możliwości komorników.

    Ale podaj przykład, gdzie puka bez powodu, bo mnie się jeszcze nie zdarzyło.
    Może muszę być czujna?

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 17. Data: 2006-05-18 04:16:24
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

> [...]

    > urzednikami us, ktorzy sa zupelnie zwolnieni z odpowiedzialnosci, co
    > owoduje ze czesto wydaja bledne decyzje lub wrecz na zlecenie szkodliwe

    Ja tego też nie neguję, tyle, że to samo uświadczysz w wymienionych przeze
    mnie wcześniej "kastach zawodowych" + kilka innych, które pominęłam.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 18. Data: 2006-05-18 09:16:13
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Akulka napisał(a):
    > Ale podaj przykład, gdzie puka bez powodu, bo mnie się jeszcze nie zdarzyło.
    > Może muszę być czujna?

    Powinnaś być czujna, ot choćby:
    - komornik ze Słupska, w mediach nazwany 'katem ze słupska';
    - komornik z Bytowa, przedstawiony w Superwizjerze TVNu;
    - jakiś komorniczyna z, chyba, Małopolski, który wsławił się
    przeprowadzoną świadomie egzekucją z przypadkowe osoby o dokładnie takim
    samym nazwisku;

    szcegóły wygooglaj, nie chce mi się przypominać tej gnojowicy

    Rozwiązania systemowe są rodem z poprzedniej epoki - zbyt wiele
    uprawnień, zbyt wiele domniemań. A obywatelowi, z majątku którego
    majątku nastąpiła bezpodstawna egzekucja, przysługuje w terminie 7 dni
    skarga przeciwegzekucyjna. I obywatel musi udowodnić swoją rację,
    komornik opiera się na domniemaniu. Za wniesienie skargi trzeba zapłacić.

    sprawy komorników i ich uprawnień wielokrotnie wałkowane na tej grupie

    pzdr
    MiKeyCo

  • 19. Data: 2006-05-18 09:30:18
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Ale podaj przykład, gdzie puka bez powodu, bo mnie się jeszcze nie zdarzyło.
    > Może muszę być czujna?

    Musisz. Jak chcesz przykłady napisz na priv, kolekcjonuję takie przypadki.
    Często zdarza się, że komornikowi nie chce się szukać człowieka, bierze więc
    sobie kogoś o tym samym imieniu i nazwisku. Jeśli gościu będzie na urlopie to
    miną mu wszystkie terminy i na to właśnie liczy komornik. W Poznaniu jeden
    komornik, po ustaleniu że dłużnik zmarł, wyszukał sobie jakiegoś dalekiego
    krewnego dłużnika o tym samym imieniu i nazwisku i wyegzekwował. Nakazy i
    wyroki często nie zawierają żadnych danych poza imieniem, nazwiskiem i dawno
    nieaktualnym adresem, dlatego oprócz złośliwych działań komornika zdarzają się
    często zwykłe pomyłki. Jeśli nie zwiększy się szybko ilości kancelarii
    komorniczych problem będzie się nasilał, bo przy paru tysiącach spraw komornik
    fizycznie nie jest w stanie wszystkiego sprawdzić a wierzyciele też potrafią
    wprowadzić niezłe zamieszanie.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 20. Data: 2006-05-19 05:42:09
    Od: e...@w...pl (Tomas)

    Kowboje wschodnich stepow Europy: Polscy Komornicy,,,,,,tutaj do pobrania
    jeden z odcinkow Telekuriera poznanskiego o tych naszych kowbojach (
    chlopcami od krow bynajmniej nie sa i by pewnie nie chcieli ) :
    http://www.republika.pl/tomazuka/film/Potega%20komor
    nika.wmv

    Tomas