  • 1. Data: 2006-05-17 05:26:30
    Temat: Komornik ?
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    mam takie pytanie, czy koszty egzekucji są ustalone odgórnie, czy komornik
    może sobie tam wpisać dowolną kwotę ??

    miałem niezapłacony zaległy mandat na kwotę 200zł a komornik w kosztach
    egzekucji wpisał sobie 180zł.
    byłem u niego i mu powiedziałem że go chyba pojebało, że 200zł mu zapłace
    ale ani grosza więcej ...

    banda złodzieji

  • 2. Data: 2006-05-17 06:00:44
    Temat: Re: Komornik ?
    Od: stern <s...@0...pl>

    łysy napisał(a):
    > mam takie pytanie, czy koszty egzekucji są ustalone odgórnie, czy komornik
    > może sobie tam wpisać dowolną kwotę ??

    są ustalone odgórnie

    > miałem niezapłacony zaległy mandat na kwotę 200zł a komornik w kosztach
    > egzekucji wpisał sobie 180zł.

    zapewne prawidłowo

    > byłem u niego i mu powiedziałem że go chyba pojebało, że 200zł mu zapłace
    > ale ani grosza więcej ...

    sam sobie ściągnie :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-05-17 06:11:25
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > sam sobie ściągnie :)

    z odsetkami;-)

    pozdrawiam,
    Akulka

  • 4. Data: 2006-05-17 06:14:07
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    jak będzie miał z czego :)) hehh

  • 5. Data: 2006-05-17 06:33:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > jak będzie miał z czego :)) hehh

    bedzie mial, chyba ze juz nigdy nie zalozysz konta bankowego, nie
    pojdziesz legalnie do pracy, a wszystko bedziesz ial na rodzine

    spokojna twoja rozczochrana

  • 6. Data: 2006-05-17 06:42:44
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    pracuje legalnie ale nie w polsce :) a tam gdzie pracuje napewno mnie nie
    znajdzie :)
    konta nie mam, bo mi nie jest potrzebne....
    poczekam aż mu się znudzi ... pare lat napewno :))) hehhh
    więc tak czy siak uważam że moze mi skoczyć, lub czekać na moją łaskę aż mu
    zapłace te 200zł hehhh :)

  • 7. Data: 2006-05-17 07:55:50
    Od: c...@o...pl

    Dnia 17-05-2006 o 08:00:44 stern <s...@0...pl> napisał:

    > sam sobie ściągnie :)

    Rozumiem że nie zapłaciłeś komornikowi.Twój błąd polega na tym że do niego
    poszedłeś zamiast szybko zapłacić zaległy mandat.W takim przypadku nie
    miał by prawa pobierać opłaty za ściągnięcie należności.

    --
    Darek

  • 8. Data: 2006-05-17 07:57:01
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Rozumiem że nie zapłaciłeś komornikowi.Twój błąd polega na tym że do niego
    > poszedłeś zamiast szybko zapłacić zaległy mandat.W takim przypadku nie
    > miał by prawa pobierać opłaty za ściągnięcie należności.

    Komornikowi ktoś zapłacić musi ;)
    Jeśli egzekucja została wszczęta nawet po uregulowaniu imho komornikowi się
    należy i może tego dochodzić.

    Szymon

  • 9. Data: 2006-05-17 09:30:31
    Od: "Esp" <c...@e...fu>

    > poczekam aż mu się znudzi ... pare lat napewno :))) hehhh
    > więc tak czy siak uważam że moze mi skoczyć, lub czekać na moją łaskę aż
    > mu zapłace te 200zł hehhh :)

    Chyba 10 lat mu się będzie nudzić i chyba po każdej wpłacie autoamtycznie
    ten okres automatycznie się odnawia.
    P.S. Taki z Ciebie cfany gapa pracujący za granicą i nie masz nawet tych 80
    EURO???
    Wstyd.

  • 10. Data: 2006-05-17 09:36:51
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>