  • 1. Data: 2005-10-24 14:57:41
    Temat: Komornik !!!
    Od: Maria<m...@g...pl>

    Jestem osoba bezrobotną komornik niema z czego pobierać sobie na "życie" czy to
    prawda ze komornik może w takiej sytuacji wejść na pensje kogoś bliskiego z
    rodziny? np. ojca, dziadka itp

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-10-24 15:23:42
    Temat: Re: Komornik !!!
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maria napisał(a):
    > Jestem osoba bezrobotną komornik niema z czego pobierać sobie na "życie" czy to
    > prawda ze komornik może w takiej sytuacji wejść na pensje kogoś bliskiego z
    > rodziny? np. ojca, dziadka itp

    nie

    KG

  • 3. Data: 2005-10-24 15:31:21
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Maria<m...@g...pl> naskrobał/a w

    > czy to prawda ze komornik może w takiej sytuacji wejść na
    > pensje kogoś bliskiego z rodziny? np. ojca, dziadka itp

    Nie.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    I took an IQ test and the results were negative.

  • 4. Data: 2005-10-24 16:06:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maria wrote:
    > Jestem osoba bezrobotną komornik niema z czego pobierać sobie na "życie" czy to
    > prawda ze komornik może w takiej sytuacji wejść na pensje kogoś bliskiego z
    > rodziny? np. ojca, dziadka itp

    Tylko jeśli umrzesz, a ta bliska osoba nie odrzuci spadku.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 5. Data: 2005-10-24 20:04:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maria napisał(a):
    > Jestem osoba bezrobotną komornik niema z czego pobierać sobie na "życie" czy to
    > prawda ze komornik może w takiej sytuacji wejść na pensje kogoś bliskiego z
    > rodziny? np. ojca, dziadka itp

    Czasem może na żonę, ale nie wiem czy doa ciebie to też bliska.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 6. Data: 2005-10-25 01:21:01
    Od: "fotomania.pl" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    wiadomości news:djj0q9$qbi$3@opal.futuro.pl...

    > Tylko jeśli umrzesz, a ta bliska osoba nie odrzuci spadku.

    A jesli jest zameldowana w pod tym samym adresem co jej matka ? A matka nie
    posiada "rachunkow" swiadczacych o posiadaniu majatku ruchomego ???? To
    komornik moze zajac ten majatek czy nie ??? Temat nie jest wcale tak waski
    jak pytanie ......

    Jacek