  • 1. Data: 2005-10-24 12:30:03
    Temat: jak odzyskac nieruchomosc?
    Od: "Boolek" <b...@b...pl>

    Witam wszystkich

    Na rozprawie sądowej Sędzia orzekł, że moj ojciec (jako jeden z czterech
    powodów) został wykluczony z rozprawy, ze wględu na nieuiszczenie kosztów
    sądowych. Mial zaplacic prawie 10 000 zl, a niestety takiej kwoty nie
    posiada. Co mozna dalej zrobic??

    Jak mozna dochodzic swoich praw do nieruchomosci ( zaplata za dzierzawe +
    wykup gruntu), na ktorym stoją budynki UAM??
    Sędziowi nie chcą dopuscic mojego ojca nawet do tego, aby mogl uczestniczyc
    w rozprawie

    Z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2005-10-24 15:25:02
    Temat: Re: jak odzyskac nieruchomosc?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Boolek napisał(a):
> [...]
    > powodów) został wykluczony z rozprawy, ze wględu na nieuiszczenie kosztów
    > sądowych. Mial zaplacic prawie 10 000 zl, a niestety takiej kwoty nie

    wniosek o zwolnienie od kosztów był?

> [...]
    > wykup gruntu), na ktorym stoją budynki UAM??
    > Sędziowi nie chcą dopuscic mojego ojca nawet do tego, aby mogl uczestniczyc

    co rozumiesz przez uczestniczyć?

    KG

  • 3. Data: 2005-10-24 16:19:40
    Od: "bolek" <b...@b...pl>

    | wniosek o zwolnienie od kosztów był?

    oczywiscie, ze byl!

    | co rozumiesz przez uczestniczyć?

    A no to, ze mimo, ze ojciec wykazal brak dochodow, papierow wartosciowych,
    akcji, majatku itd. w specjalnym formularzu, ktory musial wypelnic, wciaz
    nie moze uczestniczyc w rozprawie. Skoro nie zaplacil kosztow sadowych to
    nie moze uczestniczyc w rozprawie - tak postanowil Sąd. I teraz nie wiadomo
    co robic. A rozbudowa kampusu UAM na Morasku trwa w najlepsze, chociaz
    powinna byc wstrzymana, skoro czesc gruntu nie nalezu do Uniwersytetu.

  • 4. Data: 2005-10-24 16:19:59
    Od: "bolek" <b...@b...pl>

  • 5. Data: 2005-10-24 16:24:39
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    bolek napisał(a):
    > oczywiscie, ze byl!

    rozumiem że oddalony
    zażalenie też?

    KG

  • 6. Data: 2005-10-24 18:13:24
    Od: "bolek" <b...@b...pl>

    | rozumiem że oddalony
    | zażalenie też?
    |
    | KG

    Oczywiscie. Roboty papierkowej mam mnostwo od prawie 5 lat . Powod (
    przedstawiciel Rektora w postaci pracownika Kancelarii Adwokackiej) juz nie
    musial sie tyle napracowac.
    Zazalenie tez oddalone. Tylko nie wiadomo co dalej robic. Pomyslow brak :(
    Na razie zainteresowala sie jedna gazeta, ale czy to pomoze to nie wiadomo
    :(

  • 7. Data: 2005-10-25 15:25:26
    Od: roburkov <r...@g...ciach.pl>

    bolek pisze:

    [..]
> [...]
    > Na razie zainteresowala sie jedna gazeta, ale czy to pomoze to nie wiadomo

    A nie prościej założyć sprawę o część roszczenia np. o 10% odszkodowania za
    bezumowne korzystanie gruntu i potem z ewentualnej wygranej opłacić wpis do
    nowego postępowania? Jeśli boisz się grożącego przedawnienia to dobry
    prawnik zna sposoby, by przerwać jego bieg bez wykładania grosiwa na wpis od
    całego roszczenia.

    --
    Pozdrowienia,
    roburkov