  • 11. Data: 2013-06-21 22:12:54
    Temat: Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabiae klienta w butelk??
    Od: z <...@...pl>

    > Ale ja odniosłem wrażenie, że to polskie prawo nie podoba
    > się wątkotwórcy.
    > Jak jest takie dobre jak piszesz (to prawo), to po prostu
    > dorobił się majątku (na wygranej w procesach).
    > Ale przyznam że wątpię ;)

    Nigdzie nie napisałem że podoba mi się unijne prawo przesterowujące
    wszystkie możliwe dziedziny życia.
    Ja po prostu muszę z nim żyć, dostosowywać się, ulegać i...
    wnerwia mnie jak to prawo nie jest stosowane równo do wszystkich.
    A najbardziej wnerwiają mnie przemądrzali "prawnicy" którzy udowadniają
    że czarne jest białe chociaż jak byk pisze w paragrafach że czarne oraz
    niedouczone "organy" wprowadzające te wizje w życie.

    Generalnie od prawa jest o ligę gorsze jeszcze jego wykonanie.

    PS. Ale cóż. Trzeba organizować sobie popyt na usługi dla branży ;-)