  • 1. Data: 2013-06-21 09:16:37
    Temat: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabić klienta w butelkę?
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Jestem klientem Plusa od ponad 15 lat.
    Miałem i kilka telefonów i internet od nich ale po kolejnych wyskokach
    na rachunkach powoli rezygnowałem i przenosiłem się do innego operatora.
    Zostały mi dwa telefony i nagle:
    - na jednym z nich przy tej samej ilości rozmów skoczyło dwa trzy razy
    w górę,
    - na drugim - dopiero co przedłużonym zamiast kwoty abonamentu pojawiło
    się coś na poziomie ponad 200 zł
    Reklamuje pierwszy numer i naliczenia - okazuje się, że od kilku
    miesięcy przysyłane są do mnie płatne przeze mnie SMSy po 6 zł sztuka a
    bywało ich i kilkadziesiąt.
    I to wszystko zgodnie z prawem bo ponoć zamówiłem sam taka usługę
    /pobieraczek/
    Jakiś SMS była abym wysłał sms aby wyłączyć coś ale ponieważ wg mnie
    niczego nie zamawiałem więc uznałem ten sms jako kolejna próbę
    naciągnięcia emnie na coś.
    Sprawa jest znana wszystkim z jakimi rozmawiałem konsulatami - setki
    jeśłi nie tysiące podobnie wykorzystanych wydzwania do Polkomtela a
    Polkomtel ponieważ ma podpisaną umowe z tymi nabieraczami z pobieraczka
    pracowicie przekazuje pieniądze za SMSy wiedząc, że coś jest
    zdecydowanie nie tak /choćby po liczbie zdziwionych klientów co to są
    obciążani za coś z czego nie korzystają/
    Konstrukcja systemu nabierania klientów jest na tyle dopracowana że
    tylko proces sądowy może dać szansę na wygranie - ale co zabijać złotą
    rybkę jak przynosi zyski także dla polkomtela?
    ==
    Drugi telefon
    Reklamacja, rozmowa - bo Pani telefon łączył się bez Pani wiedzy z
    Internetem
    ?
    a nie była taka usługa zamawiana
    a bo była promocja, promocja się skończyła wię cteraz za aktualizację
    oprogramowania telefonu jest płatne
    ale drugi telefon w sprawie tej samej reklamacji i już inna wersja
    Polkomtela
    Przeprowadziła Pani 10 godzin rozmowy z numerem takim a takim
    ?
    Telefon jest z przesuwną klapką - o tym aby po zakończeniu rozmowy nie
    zasunąc klapki nie ma mowy
    A bo trzeba przed zasunięciem klapki nacisnąć jeszcze czerwona słuchawkę
    Ilu jeszcze takich jak ja Polkomtel nabił w butelkę?

    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-06-21 09:37:35
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-21 09:16, SJS wrote:
    > [...] Jakiś SMS była abym wysłał sms aby wyłączyć coś ale ponieważ wg mnie
    > niczego nie zamawiałem więc uznałem ten sms jako kolejna próbę
    > naciągnięcia emnie na coś.

    Na przyszłość zadzwoń na party-line i wyłącz przyjmowanie SMS premium.
    Problem z niechcianymi SMS-ami premium (przychodzącymi) automagicznie
    zniknie.

    > Drugi telefon [...]

    Bez względu na to, która z powyższych przyczyn jest właściwa następnym
    razem powinno pomóc przeczytanie ze zrozumieniem umowy / instrukcji
    telefonu.

    Piotrek

  • 3. Data: 2013-06-21 11:29:37
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    > On 2013-06-21 09:16, SJS wrote:
    >>
    > Bez względu na to, która z powyższych przyczyn jest właściwa następnym
    > razem powinno pomóc przeczytanie ze zrozumieniem umowy / instrukcji
    > telefonu.

    Hehe w tym tygodniu brala w Plusie jakiegos smartfona czy cos takiego z
    zwyswietlaczem dotykowym w kazdym razie. I w instrukcji po polsku sa 2
    strony lub dwie kartki. Doslownie dwie. Myslisz ze na serio cos sie dwoiesz
    z takiej instrukcji jak byle jaki kalkulator ma instrukcji ze 20 stron
    przynajmniej?

  • 4. Data: 2013-06-21 13:18:17
    Temat: Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabiae klienta w butelk??
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-21 11:29, Przemek wrote:
    > Hehe w tym tygodniu brala w Plusie jakiegos smartfona czy cos takiego z
    > zwyswietlaczem dotykowym w kazdym razie. I w instrukcji po polsku sa 2
    > strony lub dwie kartki. Doslownie dwie. [...]

    Opisz dokładnie jak to się odbyło? Czy przystawili Ci pistolet do głowy
    i nakazali kupować akurat ten model bo jak nie to [...]?

    Piotrek

  • 5. Data: 2013-06-21 14:29:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-06-21 13:18, Piotrek pisze:
    > Opisz dokładnie jak to się odbyło? Czy przystawili Ci pistolet do głowy
    > i nakazali kupować akurat ten model bo jak nie to [...]?

    Smsowym "cfaniakom" wyłudzaczom (i ich poplecznikom ;-) ) którzy
    specjalnie konstruują umowy, regulaminy, softy... w taki sposób żeby
    naciągnąć klientów przez wprowadzenie w błąd, nie dość jasne
    poinformowanie, wyzyskanie błędu mówimy stanowcze NIE!!!

    Moje chore wypociny? NIE to są unijne przepisy chroniące konsumentów
    które pora zacząć egzekwować z pełną stanowczością!!!

    Albo przyznać się że nam UE nie pasuje... :-)

    Jest jeszcze w polskim prawie stosowny na to paragraf "kto w celu
    osiągnięcia korzyści majątkowej..."
    Wiem ... jest wielu "prawników" którzy w za chiny ludowe nie mogą
    znaleźć jego zastosowania. A przecież matury pozdawali i umieją
    posługiwać się językiem ojczystym? ;-)

  • 6. Data: 2013-06-21 18:31:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl>

> [...]
    > górę,
    > - na drugim - dopiero co przedłużonym zamiast kwoty abonamentu pojawiło

    ..

    Tak ... kiedy zdecydowałem o przeniesieniu aktywnego numeru do innej sieci
    okazało się, że Polkomtel odmówił uwolnienia numeru ze względu na zerowe
    konto. Doładowałem 5zł i wyprowadziłem się. Pozdrawiam Polkomtel

  • 7. Data: 2013-06-21 18:58:46
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-21 14:29, z wrote:
> [...]
    > naciągnąć klientów przez wprowadzenie w błąd, nie dość jasne
    > poinformowanie, wyzyskanie błędu mówimy stanowcze NIE!!! [...]

    Tak, tak! A niebawem - jak to u Scotta Adamsa - wprowadzimy powszechny
    obowiązek posiadania metronomów. Ażeby ci biedni konsumenci nie
    zapominali oddychać ...

    Piotrek

  • 8. Data: 2013-06-21 20:03:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-06-21 18:58, Piotrek pisze:
    > Tak, tak! A niebawem - jak to u Scotta Adamsa - wprowadzimy powszechny
    > obowiązek posiadania metronomów. Ażeby ci biedni konsumenci nie
    > zapominali oddychać ...

    Nie podoba Ci się polskie prawo to wyjedź. Najlepiej poza UE.
    Po co masz się męczyć i być uciskanym ;-)

  • 9. Data: 2013-06-21 20:34:40
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-21 20:03, z wrote:
    > Nie podoba Ci się polskie prawo to wyjedź. Najlepiej poza UE.
    > Po co masz się męczyć i być uciskanym ;-)

    Anienienie! Mnie się bardzo podoba to pro-konsumenckie prawo. ;-)

    Głównie z tego powodu, że biznes robię gdzie indziej. A jeśli nawet tu
    na miejscu, to nie z konsumentami.

    Tak więc jak dla mnie ma ono same zalety, zero wad. ;-)

    Piotrek

  • 10. Data: 2013-06-21 21:40:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Jun 2013, z wrote:

    > Nie podoba Ci się polskie prawo to wyjedź. Najlepiej poza UE.
    > Po co masz się męczyć i być uciskanym ;-)

    Ale ja odniosłem wrażenie, że to polskie prawo nie podoba
    się wątkotwórcy.
    Jak jest takie dobre jak piszesz (to prawo), to po prostu
    dorobił się majątku (na wygranej w procesach).
    Ale przyznam że wątpię ;)

    I dlatego nijak nie rozumiem Twojego argumentu.

    pzdr, Gotfryd