  • 1. Data: 2003-12-29 23:08:39
    Temat: Kolizja zaraz po kupnie auta!! Co z OC??
    Od: "guest" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam! Spowodowałem drobną kolizję samochodem, który kupiłem dzień
    wcześniej!!! Nie zdązyłem go ani przerejestrowac, ani ubezpieczyć. Wiadomo,
    że polisa OC poprzedniego właściciela jest ważna 30 dni. Poprzedni właściciel
    ma jednak 60% zniżki, czy może ją przez to stracić? Czy powinien zawiadomić
    ubezpieczyciela o fakcie kolizji? Czy jeszcze jakieś procedury powinny być
    zachowane w tym przypadku? Na oświadczeniu spisanym po wypadku jako właścicel
    figuruje właściciel dotychczasowy, bo taki jest w dowodzie rejestracyjnym.
    Umowy kupna sprzedaży nawet nie miałem przy sobie. Proszę o radę, co zrobić
    aby poprzedni właściciel nie stracił zniżki??

  • 2. Data: 2003-12-30 08:23:35
    Temat: Re: Kolizja zaraz po kupnie auta!! Co z OC??
    Od: "Paweł" <p...@g...pl>

    Użytkownik "guest" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zrobić
    > aby poprzedni właściciel nie stracił zniżki??

    jak straty nieiwlki - dogadaj się i napraw na własny koszt
    jak większe - dogadaj się z właścicielem polisy - że np. opłacisz mu kolejny
    rok - całej zniżki raczej nie straci

    pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2003-12-30 10:17:28
    Temat: Odp: Kolizja zaraz po kupnie auta!! Co z OC??
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    były własciciel nie traci zniżki
    ale już nie odzyska nadpłaconej składki
    to wszystko

  • 4. Data: 2003-12-30 11:28:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jak straty nieiwlki - dogadaj się i napraw na własny koszt
    > jak większe - dogadaj się z właścicielem polisy - że np. opłacisz mu
    kolejny
    > rok - całej zniżki raczej nie straci

    Jeśli czegoś nie wiesz-nie pisz.
    Lub przynajmniej dodaj zwrot "wydaje mi się".
    Właściwą informację masz poniżej.

    Pozdr
    Leszek