  • 51. Data: 2005-11-22 13:33:07
    Temat: Re: Kolizja
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    wiadomości news:dltbb9$h8p$2@opal.futuro.pl...

    > W takim razie z dumą stwierdzam, że na pewno nie jestem normalny :D

    O tym stali grupowicze wiedzą. I większośc twoje wypociny ma w d... Razem z
    autorem;)

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 52. Data: 2005-11-22 13:33:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Leszek napisał(a):

    > Tylko że na wąskiej ulicy rowerzyście wystarcza 5 cm a od kierowcy
    > wymaga się 1 m. Nie widzisz utrudnienia w wymuszonym kilkakrotnym
    > wyprzedzaniu tego samego kolebiącego się zawalidrogi ?

    Nie wieksze niz gdy bedzie go wyprzadzal tyle samo razy, ale za kazdym
    razem inny kierowca. :)

  • 53. Data: 2005-11-23 00:15:28
    Od: "artur" <a...@p...onet.pl>

    Zakładam

    > Niekoniecznie. Zawsze istnieje nikła szansa, że jednak da mu się wejść
    > na jakąś pensję. Albo może przypadkiem miał OC razem z ubezpieczeniem
    > np. mieszkania. Albo to rolnik - oni zdaje się mają obowiązkowe...

    Tak. Mają obowiązkowe, a dodatkowo od 1 stycznia 2004r firmy ubezpieczające
    w zakresie OC rolnikow z tytulu prowadzenia gospodarstwa rolnego sa
    czlonkami Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (Dz.U. 2003 nr 124 poz.
    1151). Teraz pozostaje kwestia, czy on jest rolnikiem i czy to ubezpieczenie
    obejmuje tego typu zajscia.

    Artur

  • 54. Data: 2005-11-28 11:51:13
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 22 Nov 2005 14:33:07 +0100,
    Leszek <l...@h...fm> screamed:

    > O tym stali grupowicze wiedzą. I większośc twoje wypociny ma w d... Razem z
    > autorem;)

    To wzajemne publiczne podgryzanie sobie łydek to jest u was obu jakiś rodzaj
    fetyszu? (-:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 12:50:22 user up 10809 days, 0:45, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I haven't lost my mind; it's backed up on tape somewhere.