  • 31. Data: 2009-06-20 20:40:11
    Temat: Re: Kolejny martwy przepis - potworek
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 11:20:04 +0200, *piotr'ek* napisał(a):

    > Posłowie podkomisji zdrowia pracują nad projektem, który zakłada całkowity
    > zakaz palenia w budynkach publicznych: szkołach, zakładach pracy, obiektach
    > kultury i sportowych, środkach transportu oraz dworcach, przystankach i
    > lotniskach. Ponadto nie będzie można palić w odległości 10 metrów od tych
    > budynków.
    >
    > Inż.prawa

    Kilkakrotnie widziałem Strażników Miejskich przejeżdżających obok
    przystanków, którzy na widok palacza zatrzymywali się aby dokonać
    czynności.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    http://foto.3mam.net/album2/Lowicz/index7.php

  • 32. Data: 2009-06-20 20:58:57
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Przepis w cale nie musi byc martwy - wystarczy egzekwowac. Delikwent
    > dostanie dwa razy w miesiacu mandat 500 pln i sie oduczy ;) Czy może
    > lepiej jakis procent swoich dochodow (jestem zwolennikiem tego systemu
    > kar). Bo jednego 500pln zaboli bardzo, a dla innego do drobne.
    >
    > Czy Panstwo by zbankrutowalo? A ile teraz wydaje pieniedzy na leczenie
    > osob palacych i naduzywajacych alkoholu? DO tego wyplaty ewentualnych
    > rent, zasilkow chorobowych. Plus koszta kampanii spolecznych...
    >

    > Pozdrawiam
    > Rafal

    A jak tym delikwentem będzie talib zbierający złom to też dostanie mandat? I jak
    oni to zrobią. Nawet jak będzie miał dowód to na 110% nie będzie to nowy dowód
    tylko książeczkowy. Czyli nieważny. Jak nie zapłaci to gdzie upomnienie wyślą.
    Mosty na razie nie mają adresów z numerami. Pewno mu z nadpłaty z podatku
    ściągną. W to że go do radiowozu wsadzą jakoś nie wierzę. Bo trzeba by potem w
    wyspecjalizowanej firmie dezynsekcję przeprowadzić. I dlaczego jak go za karę
    wezmą to mu mają dobrze zrobić. Bo jak trafi do aresztu a jak będzie miał farta
    to później do więzienia to jak by wczasy na kanarach wygrał.

  • 33. Data: 2009-06-21 08:45:40
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Kilkakrotnie widziałem Strażników Miejskich przejeżdżających obok
    > przystanków, którzy na widok palacza zatrzymywali się aby dokonać
    > czynności.

    Dobrze, ale jak sobie to wyobrażasz w przypadku ulicy, gdzie sklep przy
    sklepie jest, a każdy z nich to zakład pracy. Przypomina mi to sytuację jak
    w mojej okolicy ludzie wysiadający z pociągu skracali sobie drogę
    przechodząc przez tory, a tam czatowało na nich dwóch sokistów. Ich
    skuteczność była taka, że na 50 osób zatrzymywali dwie, bo reszta ich
    wezwanie do zatrzymania się poprostu olewała.

    Inż.prawa

  • 34. Data: 2009-06-21 11:01:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 20 czerwiec 2009 14:15
    (autor *piotr'ek*
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h1ijtc$rcr$1@inews.gazeta.pl>):

    > I na szczęście w knajpach tak będzie. Będą knajpy dla palaczy i dla
    > niepalących. Ciekawe, które szybciej upadną.

    Będzie? Bo teraz jest tak, że nie może być wcale dla palących i odchodzi
    równe łamanie prawa :(

    --
    Tristan

  • 35. Data: 2009-06-21 17:00:34
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    zbyszek <z...@o...eu> napisali:

    > Niekoniecznie, leczenie chorych na raka p?uc jest bardzo drogie, taniej nie
    > braae akcyzy i nie leczyae

    Naprawde?