  • 1. Data: 2005-08-05 06:28:26
    Temat: Kodeks pracy
    Od: "p" <...@...aa>

    art 52 p.1
    Mam pytanie odnośnie tego punktu, czy sąd uzna za "ciężkie naruszenie..."
    samo spowodowanie straty na kilkaset zł?
    Czy tez trzeba udowodnić że było to UMYŚLNE spowodowanie straty.
    Chodzi mi o rozumienie pojęcia "ciężkie naruszenie"

  • 2. Data: 2005-08-05 20:23:44
    Temat: Re: Kodeks pracy
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

    > samo spowodowanie straty na kilkaset zł?

    Zależy od okoliczności i skali.

    > Czy tez trzeba udowodnić że było to UMYŚLNE spowodowanie straty.
    > Chodzi mi o rozumienie pojęcia "ciężkie naruszenie"

    znaczny stopień winy pracownika (wina umyślna lub rażące niedbalstwo)