  • 1. Data: 2002-09-12 20:35:00
    Temat: Kodeks Postepowania Adm .??
    Od: "eugen" <h...@c...pl>

    Zlozylem wniosek do Powiatowego Zespolu ds Orzekania o Stopniu
    Niepelnosprawnosci
    Wniosek zostal przyjety i otrzymalem potwierdzenie przyjecia wniosku z
    informacja
    Jednoczesnie -zgodnie z art36&1ustawy z dnia 14czerwca 1960 r .Kodeks
    Postepowania Administracyjnego/Dz.UNr9,poz 26 z pozn.zm/-informujemy , ze
    rozzpatrzenie sprawy nastapi w terminie pozniejszym z powodu duzej ilosci
    wnioskow i nie wystarczajacych srodkow finansowych
    Oterninie posiedzenia skladu orzekajacego powiadomimy odrebnym pismem ....
    W zwiazku z tym moje pytanie czy przez te 42 lata KPA nie zostal
    zmieniony
    Otrzymalem ustna odpowiedz ze ten pozniejszy termin
    to 6miesiecy czy to jest normalne ????????
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-09-14 09:45:13
    Temat: Re: Kodeks Postepowania Adm .??
    Od: "eugen" <h...@c...pl>

    > Normalne to nie, ale pewnie prawdziwe.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    dowiedzialem sie ze termin posiedzenia powinien sie odbyc w ciagu 30dni
    zgodnie z KPA
    wynika z tego ze jest to swiadomy zamach na moje 5 miesieczne swiadczenia
    a myslalem ze Polska
    prawem stoji
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-09-14 11:05:23
    Od: "IYIS" <m...@w...pl>

    > a myslalem ze Polska
    > prawem stoji

    Naprawdę tak myślałeś ?????????????

    --
    _
    |\ /| (_ m...@w...pl
    ___________________________
    Ziemia jest piekłem innego świata

  • 4. Data: 2002-09-14 11:08:49
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    eugen napisa_(a):

> [...]
    > zgodnie z KPA
    > wynika z tego ze jest to swiadomy zamach na moje 5 miesieczne swiadczenia

    Tak, ale w kpa jest też art.36 par.1 na który się powołują: "O każdym
    przypadku niezałatwienia sprawy w terminie określonym w art.35 (czyli
    właśnie miesiąc lub dwa) organ administracji obowiązany jest zawiadomić
    strony, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia
    sprawy"

    Zawiadomili? Podali przyczyny? Wskazali termin? Nic im nie zrobisz. No,
    możesz skargę napisać...

    KG

  • 5. Data: 2002-09-14 19:15:43
    Od: "eugen" <h...@c...pl>

> [...]
    > sprawy"
    >
    > Zawiadomili? Podali przyczyny? Wskazali termin? Nic im nie zrobisz. No,

    jest dokladnie jak napisales
    Na potwierdzeniu przyjecia wniosku jest napisane
    ... rozpatrzenie sprawy nastapi w terminie pozniejszym z powodu duzej
    ilosci wnioskow i niewystarczajacych srodkow finansowych ,,,,,
    jak z tego wynika oprucz orzecznikow zatrudniaja jasnowidzow ,,, a mnie
    wypada czekac tylko czy doczekam ????
    pozdrawiam