    From: "eugen" <h...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kodeks Postepowania Adm .??
    Date: Sat, 14 Sep 2002 19:15:43 GMT

    > Tak, ale w kpa jest też art.36 par.1 na który się powołują: "O każdym
    > przypadku niezałatwienia sprawy w terminie określonym w art.35 (czyli
    > właśnie miesiąc lub dwa) organ administracji obowiązany jest zawiadomić
    > strony, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia
    > sprawy"
    >
    > Zawiadomili? Podali przyczyny? Wskazali termin? Nic im nie zrobisz. No,
    > możesz skargę napisać...

    jest dokladnie jak napisales
    Na potwierdzeniu przyjecia wniosku jest napisane
    ... rozpatrzenie sprawy nastapi w terminie pozniejszym z powodu duzej
    ilosci wnioskow i niewystarczajacych srodkow finansowych ,,,,,
    jak z tego wynika oprucz orzecznikow zatrudniaja jasnowidzow ,,, a mnie
    wypada czekac tylko czy doczekam ????
    pozdrawiam