    From: "miro" <m...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kochani...
    Date: Sun, 3 Mar 2002 10:55:53 +0100

    ...Grupowicze !... Pozalam sobie zadać pytanie na tej właśnie grupie, bo nie
    widzę bardziej kompetentnej:

    Dużo krzyku (i słusznie) o prawo nzabywania naszych ziem przez
    obcokrajowców. Nawiasem mówiąc - chyba kuriozum... Po głębszym namyśle
    należy chyba uznać naszych obecnych decydentów za ZDRAJCÓW STANU... I
    rozstrzelać...
    Ale ja chcę się raz na zawsze czegoś dowiedzieć KONKRETNIE. w tej sprawie.
    "Obcokrajowców" znaczy chyba NIE TYLKO Niemców ? I nie tylko członków Unii
    Europejskiej ? Bo ja sobie tak myślę, że cóż będzie za te kilka lat stało na
    przeszkodzie, żeby co fajniejsze tereny wykupili sobie na prywatną własność
    Rosjanie na przykład ? (:-))))..

    I tu moje pytanie wreszcie: - CZY MY mamy prawo kupowania ziem (no, działek)
    na terenie NIEMIEC ?... Teraz ? Za kilka lat, gdy Niemcy nabędą prawo
    kupowania u nas ? Czy wolno obcokrajowcowi kupić ziemię w Niemczech tak, jak
    Niemcy, tfu, przepraszam.. Unia Europejska tego tak upierdliwie i
    kategorycznie żąda od nas, żeby udostępnić NASZE ziemie do spredaży ?.. Czy
    będzie wlno potem ?..

    Przypuszczam, że NIE wolno, bo trzeba być idiotą, albo Radziwiłłem jakimś za
    odpowiednie łapówy, żeby na coś takiego się zgodzić... Tak myślę. Poprawcie
    mnie, jeśli się mylę...Ale tak se myślem i tak to widzem na mój chłopski
    rozum, który jeszcze nigdy mnie nie zawiódł w mojej prekognicji...

    Pozdrówki, miro
    m...@w...onet.pl