  • 1. Data: 2002-09-03 17:42:57
    Temat: Kłopot z rachunkiem
    Od: m...@p...onet.pl

    Parę tygodni temu miałem nieszczęście zlecić pracę remontowe podupadającej
    firmie budowlanej, oczywiście zlecenie i zakres robót uzgodniłem na "gębę", w
    każdym bądź razie w zakres wchodziły prace spawalnicze. Firma (jednoosobowa)
    znalazła spawacza, spawacz pracę wykonał ale nie otrzymał pieniędzy od tej
    firmy. W dniu dzisiejszym otrzymałem od jegomościa (spawacza) rachuneczek
    (1044zł), z wezwaniem do zapłaty, bo inaczej skieruje sprawę do sądu. Ja z
    gościem nigdy wcześniej na temat spawania w moim domu nie rozmawiałem,
    zobaczyłem go gdy już dwa dniu pracował na mojej budowie. Tłumaczyłem mu że ja
    mu tej pracy nie zlecałem żeby poszedł do zlecającego, któremu już zapłaciłem
    za prace spawalnicze, ale facet rżnie głupa. Co mam zrobić odpowiedzieć na to
    wezwanie czy zignorować. Firmie przekazałem pieniążki z ręki do ręki, nie mam
    dowodu zapłaty.

    Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.
    Klaudiusz

  • 2. Data: 2002-09-04 17:58:08
    Temat: Re: Kłopot z rachunkiem
    Od: Wojciech <b...@p...wp.pl>

    On Tue, 03 Sep 2002 19:42:57 +0200, mikafika001 wrote:

    > Firma (jednoosobowa) znalaz?a spawacza, spawacz prac?
    > wykona? ale nie otrzyma? pieni?dzy od tej firmy. W dniu dzisiejszym
    > otrzyma?em od jegomo?cia (spawacza) rachuneczek (1044z?), z wezwaniem do
    > zap?aty, bo inaczej skieruje spraw? do s?du.

    Coz, niech kieruje.
    bedzie musial udowodnic, ze zawarliscie umowe

    --
    Wojciech