  • 1. Data: 2005-07-29 12:53:47
    Temat: Kłopot z przetargiem
    Od: "Anna Smus" <a...@o...pl>

    Witam. Mam problem. Chciałam przystąpić do przetargu sektorowego w dużej
    państwowej firmie, w terminie wpłaciłam wadium, niestety z przyczyn losowych
    (wypadek samochodowy) spóżniłam się pół godziny ze złożeniem oferty.
    Oczywiście powiadomiłam sekretariat firmy o moim spóżnieniu i jego
    przyczynie, niestety jak dojechałam na miejsce nikt nie chciał ze mną
    rozmawiać, nie poczekali nawet minuty...
    Chciałam się póżniej dowiedzieć kto wygrał przetarg, ... też nic z tego,
    okazało się to tajemnicą a wydawało mi się, że takie informacje powinny być
    jawne. Znajomy podpowiedział mi, żebym złożyła dokumenty po terminie, nie
    bardzo wiem co mi to da? Może ktoś ma jakiś pomysł?

    Anna Smus
    a...@o...pl

  • 2. Data: 2005-08-05 21:17:28
    Temat: Re: Kłopot z przetargiem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Anna Smus" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    Na przyszłość ofertę złożyć dzień wcześniej. Nic innego poradzić nie
    potrafię.

  • 3. Data: 2005-08-06 05:29:59
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

> [...]
    > przyczynie, niestety jak dojechałam na miejsce nikt nie chciał ze mną
    > rozmawiać, nie poczekali nawet minuty...

    Nie mieli takiego obowiazku. Co wiecej, przyjecie twojej oferty po terminie
    skutkowaloby protestem innych uczestników przetargu.

    > Chciałam się póżniej dowiedzieć kto wygrał przetarg, ... też nic z tego,
    > okazało się to tajemnicą a wydawało mi się, że takie informacje powinny
    > być
    > jawne.

    To jest informacja jawna, po rozstrzygnieciu przetargu ukaze sie w
    Biuletynie Zamówien Publicznych. http://www.uzp.gov.pl/wygrani.html
    NAtomiast jako osoba nieuczestniczaca w przetargu (miomo iz pobralas SIWZ)
    nie mialas prawa uczestniczenia w otwarciu ofert o dowiedzenia sie o cenach
    ofert przyjetych.

    Na nastepny raz radze wyslac oferte odpowiednio wczesniej kurierem z
    gwarantowana godzina dostawy, badz wyjechac odpowiednio wczesniej by byc na
    miejscu z 2 godziny wczesniej.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 4. Data: 2005-08-08 05:53:16
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Lesio5 wrote:

    > NAtomiast jako osoba nieuczestniczaca w przetargu (miomo iz pobralas SIWZ)
    > nie mialas prawa uczestniczenia w otwarciu ofert o dowiedzenia sie o cenach
    > ofert przyjetych.

    I tu bym się nie zgodził otwarcie ofert jest jawne więc może w nim
    uczestniczyć każdy, bez względu na to czy jest uczestnikiem czy nie.
    Podobnie rzecz się ma z udostępnieniem informacji po rozstrzygnięciu
    przetargu.

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 5. Data: 2005-08-08 07:46:30
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Aug 2005 07:29:59 +0200, Lesio5 napisał(a):

    > NAtomiast jako osoba nieuczestniczaca w przetargu (miomo iz pobralas SIWZ)
    > nie mialas prawa uczestniczenia w otwarciu ofert o dowiedzenia sie o cenach
    > ofert przyjetych.

    Co do reszty zgoda, ale to tutaj to ciekawa koncepcja, szczególnie w
    kontekście art. 86 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych ;) Bo jest
    wręcz przeciwnie. _Każdy_ może brać udział w otwarciu ofert, choćby z
    ulicy.
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk