    From: "Anna Smus" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kłopot z przetargiem
    Date: Fri, 29 Jul 2005 14:53:47 +0200

    Witam. Mam problem. Chciałam przystąpić do przetargu sektorowego w dużej
    państwowej firmie, w terminie wpłaciłam wadium, niestety z przyczyn losowych
    (wypadek samochodowy) spóżniłam się pół godziny ze złożeniem oferty.
    Oczywiście powiadomiłam sekretariat firmy o moim spóżnieniu i jego
    przyczynie, niestety jak dojechałam na miejsce nikt nie chciał ze mną
    rozmawiać, nie poczekali nawet minuty...
    Chciałam się póżniej dowiedzieć kto wygrał przetarg, ... też nic z tego,
    okazało się to tajemnicą a wydawało mi się, że takie informacje powinny być
    jawne. Znajomy podpowiedział mi, żebym złożyła dokumenty po terminie, nie
    bardzo wiem co mi to da? Może ktoś ma jakiś pomysł?

    Anna Smus
    a...@o...pl